سرویس: اردبیل
کد خبر: 78816
|
17:51 - 1397/08/14
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)

آمریکا شناخته‌شده‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان است

 آمریکا شناخته‌شده‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه آمریکا بزرگ‌ترین اسناد جنایتی در کشورهای مختلف را با کشتارهای بی‌رحمانه و وحشیانه دارد ، گفت: این کشور با خوی استکباری و استعماری خود باز هم ادعای حامی بشر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت‌الاسلام میثم فیاضی بعد از ظهر امروز در یادواره 87 شهید بزرگوار کوثر و دو شهید گمنام این شهرستان با بیان اینکه آمریکا شناخته‌شده‌ترین ناقض حقوق بشر در جهان است، خاطر نشان کرد: این مسئله در حال حاضر برای همه نمایان است چرا که آمریکا با کشتارهای بی‌رحمانه‌اش این موضوع را تثبیت کرده است.

وی افزود: امنیت جمهوری اسلامی ایران در سایه مجاهدت‌ها و نثار خون شهیدان رقم خورده و ناقضان حقوق بشری که خود را مکمل حقوق بشر می‌دانند فقط سعی در بر هم زدن این نظم و امنیت داشته‌اند که خوشبختانه در سایه خون پاک شهدای والامقام و درایت‌های مقام معظم رهبری توانسته‌ایم نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

فیاضی گفت: آمریکا بزرگ‌ترین اسناد جنایتی در کشورهای مختلف را با کشتارهای بی‌رحمانه و وحشیانه دارد و با خوی استکباری و استعماری خود باز هم ادعای حامی بشر می‌کند که این امر در حقیقت کنابه آب در هاون کوبیدن است.

وی تصریح کرد: در عصر کنونی که هم‌اکنون هجمه‌های اقتصادی کاملا هویداست باید ضعف‌ها و خلاهای اقتصادی را که ناشی از سوءمدیریت‌ها است مورد کنکاش و بررسی قرار دهیم و با نظارت‌های کافی و به موقع راهی مناسب برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان برداریم و از تحریم‌ها به عنوان فرصت‌ها استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد