سرویس: اردبیل
کد خبر: 78818
|
18:07 - 1397/08/14
نسخه چاپی

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری اردبیل

افزایش گفتمان در درون خانواده‎ها اختلافات خانوادگی را کاهش می‎ دهد

افزایش گفتمان در درون خانواده‎ها اختلافات خانوادگی را کاهش می‎ دهد
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه خانواده در دین اسلام به عنوان اصلی ترین نهاد اجتماعی محسوب می شود، گفت: اگر روابط در این کانون بهتر شود، افراد سالم وارد جامعه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،بعد از ظهر امروز  کارگاه آموزشی طرح ملی گفتگوی خانواده با هدف ارائه آموزش های لازم برای افزایش گفتمان در بین خانواده ها به منظور  کاهش اختلافات خانوادگی در اردبیل برگزار شد.

فریبا محمدلو  مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری اردبیل در این کارگاه آموزشی با بیان اینکه  خانواده در دین اسلام به عنوان اصلی ترین نهاد اجتماعی محسوب می شود، گفت: اگر روابط در این کانون بهتر شود، افراد سالم وارد جامعه خواهند شد.

وی تصریح کرد: هر چه خانواده ها از آسیب های ارتباطی و اجتماعی مصون تر باشند ، به همان میزان جامعه نیز سالم و کم آسیب خواهد بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه ناآگاهی والدین و نبود آموزش های لازم به زوجین در حین ازدواج باعث بروز مشکلاتی در پنج سال اول زندگی می شود، بیان داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی برای زوجین می تواند در کاهش این مشکلات تاثیرگذار باشد.

محمدلو اضافه کرد: هنر زن بودن و هنر مرد بودن در خانواده ها کمرنگ شده که با اجرای طرح ملی گفتگوی خانواده، امید می رود آگاهی های لازم به زن و مرد و فرزندان ارائه شود.

این کارگاه با حضور جمعی از اساتید دانشگاهی، مدیران فرهنگی، مسئولان بهداشتی و دانشجویان در محل استانداری اردبیل به مدت دو روز برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد