سرویس: گردشگری
کد خبر: 78822
|
09:17 - 1397/08/15
نسخه چاپی

استاندار اردبیل :

ضرورت توجه ویژه به طرح زمستان بیدار اردبیل/ بروکراسی اداری سرمایه گذاری کشاورزی به حداقل رسید

ضرورت توجه ویژه به طرح زمستان بیدار اردبیل/ بروکراسی اداری سرمایه گذاری کشاورزی به حداقل رسید
استاندار اردبیل گفت: بروکراسی های اداری مربوط به سرمایه گذاران بخش کشاورزی در استان را به حداقل رسانده ایم و در کوتاه ترین زمان ممکن زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در این بخش فراهم می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام جو صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال ویژه بخش کشاورزی تصریح کرد: باید از معطلی سرمایه گذاران برای ایجاد صنایع تبدیلی و یا صنایع وابسته کشاورزی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به هدف گذاری اشتغالزایی ۲۰ هزار نفری در استان اظهار داشت: این برنامه باید با جدیت دنبال شده و نباید اظهار نظرهای حاشیه ای باعث سستی اراده و کم شدن فعالیت مسوولان مرتبط شود.

استاندار اردبیل ادامه داد:استان اردبیل توانمندی های زیادی دارد که می توانیم با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران شتاب بیشتری به ایجاد فرصت های شغلی بدهیم.

بهنام جو افزود:سالانه  هشت هزار فارغ التحصیل دانشگاهی و جوانان به متقاضیان شغل در استان افزوده می شود و  برای ایجاد اشتغال این عزیزان برنامه ریزی های مدونی داریم.

وی با بیان اینکه در سال جاری فرصت های شغلی خوبی در حوزه کشاورزی ایجاد شده، گفت: باید متولیان امر در جهاد کشاورزی نسبت به افزایش این فرصت های شغلی تا پایان سال به بیش از هفت هزار نفر، نهایت تلاش خود را بکار گیرند و همه دستگاه های اجرائی همکاری لازم را داشته باشند.

اکبر بهنام جو در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و بررسی طرح های اشتغالزای حوزه گردشگری و صنایع دستی نیز اظهار داشت:با برنامه ریزی هایی که در حوزه گردشگری انجام شده تا پایان سال جاری بیش از ۱۳۰۰نفر در این بخش شاغل می شوند.

وی با بیان اینکه میزان اشتغال برای سال های مختلف برنامه ریزی شده است اظهار کرد: تعداد شاغلین طرح های در دست اجرا حوزه گردشگری قابل توجه خواهد بود و نتیجه این طرح ها در سال های آتی مشخص می شود.

بهنام جو با بیان اینکه تکلیف پروژه های در حال اتمام سال جاری باید مشخص شود افزود: عوامل حوزه اقتصادی اسامی و لیست افرادی را که تاکنون در بخش های مختلف صنعت، گردشگری، کشاورزی و خدماتی مشغول به کار شده اند احصا و راست آزمایی نیز برای آمارهای ارایه شده انجام شود.

استاندار اردبیل افزود: با شروع فصل سرما باید طرح زمستان بیدار را جدی گرفته و ایجاد بستر مناسب برای این طرح از وظایف دستگاه های متولی است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد