سرویس: اردبیل
کد خبر: 78843
|
11:53 - 1397/08/17
نسخه چاپی

با حضور 70 شاعر استان برگزار شد

نشست تخصصی شعر آیینی در اردبیل + فیلم

نشست تخصصی شعر آیینی در اردبیل + فیلم
نشست تخصصی شعر آیینی با حضور 70 شاعر از سراسر استان به مناسبت ایام سوگواری سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) در اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، نشست تخصصی شعر آیینی با حضور 70 شاعر از سراسر استان به همراه تجلیل از مقام استاد عسگر شاهی یکی از برجسته ترین شاعران استان به مناسبت ایام سوگواری سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) توسط سازمان بسیج هنرمندان استان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز آموزشی شهید پیرزاده اردبیل برگزار شد.

سید سعید اطهر نیاری مسئول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان در این مراسم به تبیین جایگاه و اهمیت شعر ایینی استان در کشور پرداخت و گفت: شعرا و نویسندگان استان اردبیل پرچمدار شعر آئینی در کشور هستند و باید این جایگاه حفظ و مورد صیانت قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به بیان اهداف این نشست ادبی هنری پرداخت و گفت: تلاش ما بر این است تا خروجی این نشست‌ها به اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت منجر شود.

 

دانلود فیلم نشست شعر آیینی در اردبیل 

مسئول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان ضرورت رشد و تعالی شعر آئینی را بر محور و مدار پایتخت حسینیت یادآور شد و گفت: شعرا و نویسندگان ما همواره پرچمدار این جریان ناب شیعی و حسینی بودند و حفظ این جایگاه بر جوانان نسل امروز واحب و ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد