سرویس: مذهبی
کد خبر: 78862
|
14:25 - 1397/08/19
نسخه چاپی

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

سهمیه وقف در اردبیل پایین‌تر از حد نصاب کشوری/ نخستین همایش وقف علم و فناوری اردبیل برگزار می‌شود

 سهمیه وقف در اردبیل پایین‌تر از حد نصاب کشوری/  نخستین همایش وقف علم و فناوری اردبیل برگزار می‌شود
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سهمیه وقف در اردبیل را پایین‌تر از حد نصاب در کشوری عنوان کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا با برگزاری برنامه هایی چون همایش وقف علم و فناوری ، فرهنگ وقف را در جامعه ترویج دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت‌الاسلام احمد علی‌نسب پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین همایش وقف علم و فناوری  در اردبیل خبرداد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده با رویکرد تولید و اشتغال دانش‌بنیان نخستین همایش وقف علم و فناوری همزمان با هفته وقف در اردبیل برگزار می‌شود.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ وقف در اردبیل همزمان با هفته وقف خبر داد و گفت: یکی از رویکردهای مهم در راستای ترویج وقف، ایجاد وقف جدید براساس نیازهای جامعه بوده که بر همین اساس تلاش و جدیت بر این است تا از این ظرفیت برای توسعه تولید و اشتغال دانش‌بنیان استفاده کنیم.

علی‌نسب با بیان اینکه این همایش در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار می شود، گفت: باید تلاش بر این باشد تا در کنار مسائل فرهنگی، در سایر حوزه‌ها نیز از ظرفیت وقف استفاده کنیم و به ویژه در بخش علم و فناوری نیز با سوق دادن وقف‌های جدید به این حوزه زمینه‌ساز توسعه اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی شویم.

 معاون فرهنگی  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل سهمیه وقف در اردبیل را پایین‌تر از حد نصاب در مقایسه با سایر استان‌ها دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا برای بهبود این وضعیت اقدامات فرهنگسازی را در اردبیل توسعه و گسترش دهیم.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد