سرویس: سیاسی
کد خبر: 78883
|
17:14 - 1397/08/20
نسخه چاپی

فرمانده سپاه اردبیل:

برای حمایت از ورزش جانبازان اقدامات مقطعی کافی نیست

 برای حمایت از ورزش جانبازان اقدامات مقطعی کافی نیست
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اقدامات مقطعی برای حمایت از ورزش جانبازان و معلولان این استان را کافی ندانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار جلیل بابازاده در جلسه هم‌اندیشی توسعه و ارتقای ورزش‌های جانبازان و معلولان اردبیل اظهار داشت: برای برداشتن گرهی از مشکلات جانبازان اقدامات مقطعی کافی نبوده و توجه به نیازمندی‌های این قشر به حمایت‌های مستمر و همت همگانی وابسته است.

وی بر ضرورت فراهم آوردن زیرساخت‌های ورزشی ویژه جانبازان و معلولان تأکید کرد و گفت: فداکاری و ایثارگری‌های رزمندگان جنگ تحمیلی غیرقابل تصور است، چرا که چنین انسان‌هایی با هدف استقلال، عزت و زنده نگهداشتن شعایر اسلامی از جان خود مایه گذاشتند و کمترین وظیفه ما حمایت همه‌جانبه از این قشر ایثارگر است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: حل مشکلات ورزشی جانبازان و معلولان نیازمند برگزاری نشست‌های تخصصی با منتخبی از ورزشکاران بوده تا با بررسی همه جانبه امور، حمایتی در خور از این گروه از جامعه انجام پذیرد.

وی بیان کرد: ورزشکاران جانباز و معلولی که با درخشش در میادین ملی و بین‌المللی با هدف خوشحالی مردم و به اهتزاز در آوردن پرچم کشورمان در تلاش هستند، شایسته تقدیر بوده و مایه غرور و افتخار این سرزمین خواهند بود.

بابازاده احداث و بهره‌برداری از مجموعه جدید ورزشی جانبازان و معلولان اردبیل را از مهمترین برنامه‌های این حوزه برشمرد و اظهار کرد: با توجه به تحقق این موضوع می‌توان گام بلندی را در راستای فراهم آوردن زیرساخت‌های ورزشی برداشت.

منبع: روابط عمومی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان،

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد