کد خبر: 78904
|
12:40 - 1397/08/22
نسخه چاپی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل:

کلیات طرح جامع مدیریت پسماند شهر اردبیل تصویب شد

کلیات طرح جامع مدیریت پسماند شهر اردبیل تصویب شد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: با پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم در سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان امسال کلیات طرح جامع مدیریت پسماند شهر اردبیل به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان گفت: طرح جامع مدیریت پسماند شهر اردبیل در راستای حل مشکلات موجود در مدیریت پسماند اردبیل بوده و با اجرای این طرح مشکلات حاضر قابل حل خواهد بود.

محمد خداپرست افزود: در این طرح به موضوع اطلاع رسانی و آموزش شهروندان، تفکیک از مبدا، کاهش تولید زباله و بازیافت توجه جدی شده است.

خداپرست همچنین ضمن اشاره به مشکلات موجود در محل دفن پسماند شهرهای خلخال، بیله سوار و سرعین، از شهرداران این شهرها خواست تا در جهت رفع معارضات و موانع موجود برای محل های جدید دفن پسماند این شهرها اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل در این جلسه با اشاره به اهمیت فوق العاده موضوع پسماند استان گفت: وضعیت مدیریت پسماند در استان رضایت بخش نیست و تلاش می شود از طریق برگزاری جلسات منظم و مستمر در شهرستان های مختلف بحث مدیریت پسماند پیگیری شود.

امامی یگانه افزود: در 3 نقطه مرکز، شمال و جنوب استان یعنی شهرستان اردبیل، پارس آباد و خلخال طرح جامع مدیریت پسماند اجرا خواهد شد که در مرحله اول این طرح در اردبیل اجرایی می شود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد