سرویس: اردبیل
کد خبر: 78919
|
18:02 - 1397/08/23
نسخه چاپی

مسؤول روابط عمومی سپاه اردبیل:

تقدیر از عملکرد شایسته پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما در رزمایش محمد رسول الله 2

 تقدیر از عملکرد شایسته پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما در رزمایش محمد رسول الله 2
مسؤول روابط عمومی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عصر امروز با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما با تأکید بر نقش رسانه‌ها در انعکاس عملکرد بسیج، و رزمایش محمد رسول الله 2 از عملکرد پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما در رزمایش محمد رسول الله 2 اردبیل تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، داوود نقی‌پور عصر امروز با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما اظهار داشت: نقش بسیج در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، حائز اهمیت است و نقش‌آفرینی‌های بسیج در صحنه‌های مختلف کشور نمایانگر عمق اجتماعی و هویت مردمی این نهاد است.


وی افزود: نقش بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی، بی بدیل و مؤثر بوده و در طول زمان‌های مختلف در حوزه خدمت‌رسانی به مردم تعریف شده است چرا که بسیج  به معنای واقعی در حال خدمت‌رسانی خالصانه و بی‌چشمداشت به مردم عزیز ایران اسلامی است.


مسؤول روابط عمومی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به اقدامات موثر بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: امروز در عرصه‌های مختلف علمی، سازندگی، توسعه و آبادانی، اقتصاد و ... بسیج و بسیجیان وارد عرصه شده و با روحیه انقلابی در حال خدمت به ایران اسلامی هستند.


وی با تأکید بر نقش رسانه‌ها در انعکاس عملکرد بسیج، بیان کرد: امروز رسانه‌های انقلابی باید برای امیدآفرینی و رفع مشکلات مردم تلاش جدی به کار گیرند.


نقی‌پور با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، تصریح کرد: امسال نیز همچون سالهای گذشته  برنامه‌های مختلفی در خصوص گرامیداشت هفته بسیج در استان اردبیل برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: برگزاری مصاحبه، میزگرد و رسانه‌ای کردن برنامه‌های مختلف بسیج از جمله برنامه‌های رسانه‌های استان در هفته بسیج خواهد بود.


مسؤول روابط عمومی سپاه حضرت(ع) استان اردبیل از تلاش‌های خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما در خصوص پوشش و انعکاس رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 و اجتماع عظیم بسیجیان تقدیر و تصریح کرد: عملکرد پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما در عرصه های مهم  انعکاس اخبار صحیح، به‌موقع و دقیق سپاه و بسیج استان اردبیل قابل تقدیر است.

 

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد