سرویس: مذهبی
کد خبر: 78927
|
13:55 - 1397/08/24
نسخه چاپی

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان اردبیل:

امسال یک میلیاردو 300 میلیون تومان برای امامزدادگان اردبیل هزینه شده است/ اختصاص هشت هزار و 600 سهمیه حفظ قرآن کریم به اردبیل

امسال یک میلیاردو 300 میلیون تومان برای امامزدادگان اردبیل هزینه شده است/ اختصاص هشت هزار و 600 سهمیه حفظ قرآن کریم به اردبیل
رئیس اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در شش ماهه سال جاری بیش از یک میلیاردو 300 میلیون تومان برای پیشرفت عمرانی امامزادگان شهرستان اردبیل هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بهروز خدایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصاحاب رسانه و مطبوعات استان اردبیل اظهارداشت: در شش ماهه سال جاری بیش از یک میلیاردو 300 میلیون تومان برای پیشرفت عمرانی امامزادگان شهرستان اردبیل هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه امامرادگان سیدصدرالدین اردبیلی، ابواقاسم سرعین، سید صادق کنزق و امامزاده سید صالح چهارامامزاده در حال توسعه و پیشرفت عمرانی است افزود: امیدواریم با تامین اعتبار از سوی خیرین استان اردبیل بتوانیم اینم چهار امامازاده را بزودی تکمیل نماییم.

خدائی از پیشرفت 60 درصدی امامزاده سید صدرالدین اردبیلی خبرداد وافزود: بیش از 200 میلیون تومان برای آئینه کاری این امامزاده تاکنون هزینه شده است که همه این هزینه ها از سوی خیرین استان اردبیل در امر توسعه ومشارکت امامزادگان انجام شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل از سهمیه  شش هزار و 800 هزار نفری حفاظ قرآن کریم به شهرستان اردبیل خبرداد وافزود: سه هزار و 500 نفر برای سهمیه آموزش حفظ، روخوانی و روانخوانی و فصیح خوانی قرآن کریم و سه هزارو 300 نفر سهیمه برای تربیت حفظ موضوعی به شهرستان اردبیل لحاظ شده است.

خدائی ادامه داد: بیش از 150 مربی توانمند و با تجریه از مربیان قرآن کریم به استان قم اعزام شده اند تا بصورت تخصصی در دوره های مربیگری حفظ قرآن کریم شرکت کنند تا بتوانیم از حضور با تجربه این مربیان قرآنی در امر آموزش حفظ قرآن کریم در موسسات قرآنی و امامزدگان شهرستان اردبیل استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه دو جلد کتاب که بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل رونمایی شد بزودی به چاپ و انتشار گسترده خواهد رسید گفت: دو جلد کتاب امامزدادگان و اماکن متبرکه استان اردبیل و نگرش جدید به موضوع وقف تا سال آخر به انتشار گسترده خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد