سرویس: اجتماعی
کد خبر: 78932
|
18:12 - 1397/08/24
نسخه چاپی

دادستان اردبیل خبر داد؛

کشف تخلف میلیاردی در ۲ بانک اردبیل توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)

کشف تخلف میلیاردی در ۲ بانک اردبیل توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از کشف تخلف میلیاردی در دو بانک رفاه کارگران و بانک ملت توسط اداره کل اطلاعات استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ناصر عتباتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با بررسی‌ها و پیگیری‌های دستگاه قضائی استان و با محرز شدن مسئله جعل برنامه اقتصادی کیفرخواست برای این پرونده صادر شد تا برخورد قانونی با متهم این پرونده در کم‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی با اشاره به این که جعل سند و مهر جعلی برای دریافت چندین تسهیلات بانکی مهم‌ترین اتهام در این پرونده بوده است بیان کرد: متهم در این زمینه با دریافت چندین فقره تسهیلات به ارزش 2 میلیارد تومان از بانک‌های ملت و رفاه کارگرانو بخشی نیز از محل صندوق توسعه ملی با هدف ایجاد اشتغال و کارآفرینی تخلف کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: در این اتهام دو نفر از کارکنان بانک ملت و چهار نفر از کارکنان بانک رفاه نیزدست داشته‌اند که هم‌اکنون تحت تعیب کیفری قرار گرفته و صدور کیفرخواست برای آنان انجام شده است.

عتباتی اظهار کرد: پس از بررسی‌های انجام یافته کشف 23 میلیارد ریال فرار مالیاتی نیز از این شخص کشف شد که در تمامی این موارد اداره کل اطلاعات استان همکاری لازم را داشته که تلاش‌های انجام یافته در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد