سرویس: مذهبی
کد خبر: 78944
|
19:14 - 1397/08/25
نسخه چاپی

مسئول موسسه خادمین گمنام حضرت ولیعصر(عج):

عهد نامه بیعت با حضرت مهدی (عج) در شهیدگاه اردبیل قرائت می شود

 عهد نامه بیعت با حضرت مهدی (عج) در شهیدگاه اردبیل قرائت می شود
مسئول موسسه خادمین گمنام حضرت ولیعصر(عج) استان اردبیل گفت: همزمان با آغاز ایام امامت و ولایت فردا عصر ساعت ۱۵ روز شنبه میثاق نامه و عهدنامه بیعت با حضرت مهدی (عج) در شهیدگاه اردبیل قرائت می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سارا ریاضی خواه عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان اردبیل اظهار داشت: : همزمان با آغاز ایام امامت و ولایت فردا عصر ساعت ۱۵ روز شنبه میثاق نامه و عهدنامه بیعت با حضرت مهدی (عج) در شهیدگاه اردبیل قرائت می شود.

ریاضی خواه با اشاره به اینکه این همایش با عنوان برنامه عید بیعت که سال گذشته نیز برای اولین بار همزمان با سراسر کشور در اردبیل انجام می شود افزود: امسال نیز همانند سال گذشته بصورت پرشور و با شکوه این همایش بزرگ عید بیعت در شهیدگاه اردبیل برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این ویژه برنامه عید امامت و ولایت شناساندن هرچه بهتر حضرت ولیعصر(عج) به مردم له خصوص جوانان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: این برنامه از ساعت ۱۵ عصر فردا روز شنبه با برگزاری ویژه برنامه های مختلف ایستگاه صلواتی، گریم کودکان ، سخنرانی و مدیحه سرای انجام می شود.

مسئول موسسه خادمین گمنام حضرت ولی عصر (عج) استان اردبیل با قدر دانی از دستگاه مختلف اجرای استان در امر همکاری در برگزاری این مراسم با شکوه گفت: این مراسم با همکاری تمامی دستگاه های اجرای، موسسه مصاف ایرانیان برگزار می شود.

ریاضی خواه در پایان با دعوت عموم مردم، نهادها، موسسات و مراکز قرانی و فرهنگی خواست، تا با حضور خود در مراسم عید بعیت و قرائت عهدنامه و‌میثاق نامه در امر شناساندن اهداف مهدویت و جامعه مهدویت به جوانان و نوجوانان قشر جدید جامعه کمک کنند.

به گزارش سبلان ما این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام میر عباس زاده و مدیحه سرای مداح اهل بیت عصمت و طهارت اسفندیاری انجام می شود.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد