سرویس: اردبیل
کد خبر: 79008
|
17:37 - 1397/08/29
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

مرکز جامع سلامت عنبران تا سال آینده احداث می شود

مرکز جامع سلامت عنبران تا سال آینده  احداث می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، گفت: تکمیل و احداث ساختمان مرکز جامع سلامت عنبران جزو اولویت اصلی دانشگاه است و برنامه ریزیهای لازم در این خصوص صورت گرفته است و نهایتا سال آینده تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

قدرت اخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در حاشیه  سفر  امروز خود به عنبران نمین به خبرنگارسبلان‌ما، گفت: خدمت رسانی و توسعه سیستم بهداشتی درمانی در منطقه عنبران همچون سایر مناطق استان از اولویتهای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل است و در این راستا دانشگاه با همکاری و هماهنگی مسئولان شهری عنبران برنامه های توسعه ای حوزه سلامت این منطقه را دنبال می کند.

وی افزود: تکمیل و احداث ساختمان مرکز جامع سلامت عنبران جزو اولویت اصلی دانشگاه است و برنامه ریزیهای لازم در این خصوص صورت گرفته است و نهایتا سال آینده تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به اختصاص اولیه یک میلیارد ریال جهت احداث این ساختمان اشاره کرد و گفت: احداث این مرکز در زیربنا ی۵۱۶ متر مربع پیش بینی شده که توسط پیمانکار بخاطر شرایط موجود فعلاً متوقف شده است که در این خصوص احداث آن طی توافقنامه بین خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی انجام شده و پس از تکمیل در خدمت مردم محروم منطقه قرار خواهد گرفت.

در ایم مراسم آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، همزمان با هفته وحدت با حضور در مسجد شهر عنبران و دیدار با مردم این شهر ایجاد وفاق بین تشیع و تسنن را عامل استقلال و استحکام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:هفته وحدت به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و پیام صلحی است برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام .

وی افزود: اهل سنت و شیعه در شناخت همدیگر باید به قرآن و متون و منابع اصلی مراجعه کنند و فکر وهابی و تکفیری مانع وحدت بوده چرا که وهابیت تنها گروه به ظاهر اسلامی است که تقریب بین مذاهب و ادیان را حرام و غیرممکن می‌داند.

 مرکز بهداشت عنبران تعداد۶۴۳۳ نفر را تحت پوشش خود قرار داده و تا کنون۵۷ درصد مردم خدمات مراقبتی اعم از خطرسنجی، سرطان روده و بهداشت روان را دریافت داشته اند و روزانه از خدمات ویزیت دندانپزشکی، مامایی، آزمایشگاه، مراقبت سلامت بهره مند می شوند.

انتهای پیام/ ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد