سرویس: اجتماعی
کد خبر: 79033
|
10:56 - 1397/09/01
نسخه چاپی

مشکل تامین مواد اولیه گریبان کارخانه تسنیم نوش را هم گرفت

مشکل تامین مواد اولیه گریبان کارخانه تسنیم نوش را هم گرفت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: کارخانه تسنیم نوش شهرستان نیر مشکل تامین مواد اولیه دارد که این مشکل به زودی رفع می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،پس از تعطیلی کارخانه آرتاویل تایر در استان اردبیل که علت آن تامین نشدن مواد اولیه بیان می شود، این مشکل  دامن یکی دیگر از کارخانه های استان اردبیل را گرفت.

خبرها حاکی از این است که نبود مواد اولیه چرخه تولید کارخانه بزرگ «تسنیم نوش» یکی از کارخانه‌های تولید نوشیدنی در استان اردبیل را متوقف کرده است.

 سید حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما، با بیان اینکه کارخانه تسنیم نوش نیر مشکل تامین مواد اولیه دارد، گفت: خط تولید این کارخانه تنها به دلیل نبود مواد اولیه متوقف شده است که این به معنای تعطیلی کامل این کارخانه نیست.

عاملی تصریح کرد: مشکل تامین مواد اولیه درکارخانه تسنیم نوش نیر به زودی رفع می شود.

به گزارشسبلان‌ما، شركت توليدي فرآورده هاي نوشيدني تسنيم نوش در تاريخ ۱۳۸۷/۰۶/۱۱ با شماره ثبت ۷۶۸۶ در اداره ثبت اردبيل به ثبت رسيده و جواز تاسيس با شماره ۱۲۵/۱۱۶۵۲ در تاريخ ۱۳۸۷/۰۶/۳۱ اخذ نموده و در زمينه توليد محصولات غذايي از جمله انواع آب ميوه ، آبمعدني ، نوشابه های گازدار و … فعاليت مي كند و محصولات این شرکت از چشمه گرگر اردبیل تولید می شود؛ این مجموعه یکی از کارخانه‌های تولید نوشیدنی طعم‌دار و آبمعدنی  بزرگ در سطح خاورمیانه است که محصولات خود را علاوه بر عرضه در بازار داخلی به بازهای خارجی نیز صادر می‌کند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد