سرویس: سبلان ما
کد خبر: 79058
|
09:26 - 1397/09/03
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان پارس آباد:

توسعه امکانات درمانی پارس آباد یکی از دغدغه‌های جدی مردم است

توسعه امکانات درمانی پارس آباد یکی از دغدغه‌های جدی مردم است
امام جمعه شهرستان پارس آباد در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن قدردانی از فعالیت های گرفته در این شهرستان گفت:توسعه امکانات درمانی پارس آباد یکی از دغدغه‌های جدی مردم این منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان پارس آباد به دیدار امام جمعه این شهرستان رفت تا در جریان مطالبات مردم این منطقه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این دیدار با تأکید بر توجه دانشگاه به حوزه سلامت شهرستانها وتوسعه عادلانه امکانات در شهرستانهای استان گفت: با راه‌اندازی بیمارستان شهدای پارس آباد علاوه بر ارایه خدمات به مردم این شهرستان، در صورت لزوم به مناطق همجوار و مسافران جمهوری آذربایجان نیز خدمات ارایه می شود.

حجت‌الاسلام سيد سعيد رشادي امام جمعه شهرستان پارس آباد نیز با تقدیر از زحمات دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در بسط و گسترش امکانات درمانی بهداشتی در منطقه پارس آباد گفت: توسعه امکانات درمانی و مراکز بهداشتی در منطقه پارس آباد یکی از دغدغه‌های جدی مردم و مسئولین بوده است و در این راستا توسعه این امکانات می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات مردم را رفع کند.
 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد