سرویس: پزشکی وسلامت
کد خبر: 79083
|
10:09 - 1397/09/05
نسخه چاپی

پس از انتظار 10 ساله؛

بیمارستان 160 تختخوابی پارس آباد بلاخره به ایستگاه پایانی رسید

بیمارستان 160 تختخوابی پارس آباد بلاخره به ایستگاه پایانی رسید
طبق اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیمارستان 160 تختخوابی شهدای پارس آباد مغان که احداث آن از 10 پیش آغاز شده بود، آماده افتتاح است و بزودی این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، قدرت اخوان اکبری امروز در جمع خبرنگاران از بهره برداری بیمارستان 160 تختخوابی شهدای پارس آباد مغان در آینده نزدیک خبر دادو گفت: بزودی با بهره برداری از این بیمارستان مشکلات درمانی منطقه مغان برطرف خواهد شد.
 به گفته این مسئول کار ساخت این بیمارستان با 12 هزارمترمربع زیر بنا تمام شده واز سوی پیمانکار بصورت موقت تحویل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شده و پس از رفع برخی نواقصات ساختمانی در آینده نزدیک تجهیزات پزشکی و درمانی آن نصب و راه اندازی می شود.
 رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از صرف هزینه 220 میلیارد ریال برای خرید اقلام و تجهیزات پزشکی لازم برای این بیمارستان  160 تختخوابی شهدای پارس آباد مغان خبر دادو گفت: یک دستگاه آمبولانس بنز مجهز به تجهیزات پشرفته پزشکی با اعتبار 12 میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اختصاص داده شد ه است.

 ساخت بیمارستان 120 تختخوابی شهرستان پارس آباد که بعدها به 160 تختخوابی ارتقا یافت، در سال 87 آغاز شد و طبق اعلام اولیه این پروژه ملی تا پایان سال 90 باید تکمیل می‌شد، البته نبود اعتبار و دیگر مشکلات سبب شد تا  وعده تکمیل این پروژه بارها به سال های بعدی موکول شد تا اینکه بلاخره امسال این پروژه ملی به ایستگاه پایانی خود رسید و هم اکنون به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل آماده افتتاح است.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد