سرویس: دانش و فناوری
کد خبر: 79126
|
09:49 - 1397/09/08
نسخه چاپی

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل:

حضور3 تیم تخصصی فضای مجازی اردبیل در رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج/ رقابت تیم‌های اپلیکیشن سازی و انمیشین سازی آغاز شد

حضور3 تیم تخصصی فضای مجازی اردبیل در رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج/  رقابت تیم‌های اپلیکیشن سازی و انمیشین سازی آغاز شد
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: صبح امروز رویداد بزرگ تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور صد تیم از سراسر کشور در تهران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، قاسم محمدزاده صبح امروز در محل غرفه تیم تولید محتوای استان اردبیل در رویداد بزرگ فضای مجازی در تهران اظهار داشت: صبح امروز رویداد بزرگ تخصصی تولید محتوا با فرمان رئیس سازمان بسیج مستضعفین و با حضور صد تیم از سراسر کشور در تهران آغاز بکار کرد.

وی با اشاره به اینکه گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج برای اولین بار در چهار محور مشخص طی روزهای  ۸ ، ۹ و ۱۰ آذرماه، انجام خواهد شد، افزود: 100 تیم 3 نفره از متخصصان فضای مجازی در 48 ساعت در این رویداد بزرگ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه از استان اردبیل 3 تیم تخصصی متشکل از یک تیم انمیشن سازی و 2 تیم اپلیکیشن سازی شرکت کرده اند، تصریح کرد: مراسم افتتاحیه اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج امروز  آغاز شد.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: در حاشیه این گردهمایی نمایشگاه دستاوردهای فضای مجازی بسیج در ۱۴ غرفه و در ۱۴ حوزه برگزار شده که  در این نمایشگاه آثار فاخری از حوزه رسانه و شبکه مردمی سایبری انقلاب تولید شده به نمایش در می آید.

وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل آثار قابل توجهی از توانمندی های بسیج در عرصه تولیدات تخصصی و فناوری های نوین در بسیج خواهد بود.

محمدزاده یکی از اهداف مهم این گردهمایی را شناسایی و استعدادسنجی و حمایت از فعالان انقلابی و بسیجی در فضای مجازی دانست و خاطر نشان کرد: این گردهمایی در بخش‌های مختلف از قبیل رویداد تولید محتوای دیجیتال، همایش علمی-آموزشی فرماندهان شبکه‌ی مردمی سایبری انقلاب و نمایشگاه دستاوردهای بسیج توسط سازمان فضای مجازی بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد