سرویس: ایران
کد خبر: 79165
|
15:41 - 1397/09/12
نسخه چاپی

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

برگزاری بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد در اردبیل

برگزاری بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد در اردبیل
همزمان با سراسر کشور بیست وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای سراسر استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، همزمان با سراسر کشور بیست وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای سراسر استان اردبیل برگزار شد.

حاج محمدی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما اظهارداشت: این دوره از مسابقات قرآن کریم به مدت یک روز همزمان با سراسر کشور در 300 واحد دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر استان اردبیل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 600 نفر از دانشجویان و اساتید واحد دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر استان در مسابقات کتبی بیست وچهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه های آزاد اسلامی کشور شرکت داشتند افزود: این دوره از مسابقات در سه مرحله واحد، استانی و کشوری و در سه بخش کتبی ، آوای و هنر و ادبیات دینی برگزار می شود.

معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: شرکت کننده در ده رشته از قرآن و عترت در بخش های مختلف ترجمه قرآن کریم به فارسی، ادعیه، زیارات، نماز، احکام، ترجمه قرآن کریم به انگلیسی، سیره پیامبر(ص) و اهل بیت (ع ) و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه باهم به رقابت پرداختند.

حاج محمدی گفت: بخش آوایی این دوره از مسابقات بزودی به اطلاع عموم شرکت کنندگان از طریق سایت سامانه دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل خواهد رسید.

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد