سرویس: سیاسی
کد خبر: 79189
|
10:52 - 1397/09/14
نسخه چاپی

جانشین نیروی زمینی ارتش:

امنیت و اقتدار کشور درسایه رهبری و نیروهای مسلح شکل گرفته است

امنیت و اقتدار کشور درسایه رهبری و نیروهای مسلح شکل گرفته است
جانشین نیروی زمینی ارتش کشور گفت: امنیت و اقتدار کشور در سایه رهبری و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، امیر نوذر نعمتی صبح امروز در مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر وحدت و همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و خنثی‌کننده نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

وی با اشاره به این که روز به روز بر اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود، گفت: در سایه اقتدار و عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و درایت‌های مقام معظم رهبری کشورمان به امن‌ترین کشور دنیا تبدیل شده است.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حالی که در خاورمیانه شاهد ناامنی هستیم ولی به برکت خون شهدای والامقام و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح امنیت بسیار خوبی در ایران حاکم است و هیچ کشوری نمی‌تواند حتی نگاه چپ به کشورمان داشته باشد.

نعمتی تصریح کرد: مسابقات قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران با میزبانی شایسته تیپ هجومی 40 ارتش برگزار شد که این اقدامات شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های نیروی ارتش جمهوری اسلامی ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین کارکنان و سربازان ارتش است که در این زمینه برگزاری مسابقات قرآن کریم مبنای کار قرار گرفته است.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از افتخارات ما این است که بتوانیم مسابقات قرآن کریم را در ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم و بسیاری از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران حافظ قرآن کریم هستند که این امر بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد