سرویس: اقتصادی
کد خبر: 79191
|
11:20 - 1397/09/14
نسخه چاپی

سبلان ما گزارش می دهد؛

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش در اردبیل به کار خود پایان داد

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش در اردبیل به کار خود پایان داد
سی و هشتمین دوره مسابقات پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز باحضور شرکت کنندگان پایور و وظیفه، جانشین نیروی زمینی ارتش، فرماندهان، سپاه، نیروی انتظامی و مسئولان استانی درسالن ولایت اردبیل به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سی و هشتمین دوره مسابقات پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز باحضور شرکت کنندگان پایور و وظیفه، جانشین نیروی زمینی ارتش، فرماندهان، سپاه، نیروی انتظامی و مسئولان استانی درسالن ولایت اردبیل به کار خود پایان داد.

رئیس اداره عقیدتی ‌سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مسابقات نهایی قرآن کریم ارتش دی ماه در تهران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس ابوالحسنی صبح امروز در مراسم اختتامیه سی و هشمتین دوره قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی اردبیل اظهار داشت: این دوره از مسابقات به میزبانی تیپ 40 متحرک هجومی ارتش در اردبیل برگزار شد و از سطح بالایی برخوردار بود و قاریان وحافظان ممتاز کشوری در آن حضور داشتند.

وی با اشاره به این که در مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران 280 نفر از یگان‌های مختلف حضور داشتند، بیان کرد: این افراد از مسابقات 5 منطقه انتخاب شده‌اند.

رئیس اداره عقیدتی ، سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پس از پایان مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش 90 نفر انتخاب شدند و به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم که دی ماه در تهران برگزار می‌شود راه یافتند.

ابوالحسنی اظهار کرد: امسال مسابقات قرآن کریم در اردبیل از سطح بالایی برخوردار بود و در رشته‌های قرائت، ترتیل، تحقیق، اذان، مفاهیم و حفظ قرآن کریم برگزار شد که امسال حفظ یک جزو قرآن کریم نیز به این دوره از مسابقات افزوه شد.

فرمانده تیپ 40 متحرک ارتش اردبیل با اشاره به میزبانی شایسته اردبیل در این دوره از مسابقات اظهار کرد: این مسابقات در سطح عالی برگزار شد و رضایت شرکت کنندگان را به دنبال داشت.

سرهنگ کریم چشک از برنامه‌ریزی برای تدوام مسابقات قرآن کریم در بین کارکنان ارتش در اردبیل خبر داد و افزود: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و اولویت ما ارج نهادن به برنامه‌های قرآنی و فرهنگی است.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل شده و در سایه درایت‌های مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح امنیت کشورمان مثال‌زدنی است.

در پایان این مراسم از نفرات برتر سی و هشمتین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد