سرویس: گردشگری
کد خبر: 79205
|
08:36 - 1397/09/15
نسخه چاپی

ساماندهی گردشگران سلامت اردبیل/ بسته های خدمت تعریف می شود

 ساماندهی گردشگران سلامت اردبیل/ بسته های خدمت تعریف می شود
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اجرای طرح ساماندهی گردشگران سلامت اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نادر فلاحی صبح امروز در خصوص ضوابط اجرای طرح ساماندهی گردشگران سلامت اردبیل بهسبلان‌ماگفت: ساماندهی گردشگران سلامت با هدف انتخاب استان اردبیل به عنوان مقصد نخست گردشگری سلامت انجام می شود.

وی ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی استان متولی اجرای این مهم بوده و در عین حال از مشارکت دستگاه های اجرایی نیز بهره خواهیم گرفت تا به صورت نظام مند نسبت به هدایت گردشگران سلامت آذری نه تنها بعد از ورود به بیله سوار بلکه از کشور جمهوری آذربایجان اقدام کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: با همفکری نهادهای متولی در محل پایانه مرزی، آژانس های مسافرتی مستقر شده و بسته های خدماتی در محل پایانه تعریف و ارائه می شود.

فلاحی با بیان اینکه یکی از علل نارضایتی اتباع آذری موضوع حمل و نقل است، اضافه کرد: در راستای ساماندهی حمل و نقل مسافران آذری نیز برنامه هایی در دست اجرا است.

وی بیان داشت: همچنین نسبت به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و برگزاری تور اینفو و آشنایی فعالان بخش گردشگری آذربایجان با جاذبه های گردشگری استان اقدام خواهیم کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل  اولویت هدایت و ساماندهی گردشگران آذری را در سه حوزه  سلامت، زیارتی و سیاحتی برشمرد.

انتهلای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد