سرویس: اقتصادی
کد خبر: 79209
|
10:16 - 1397/09/15
نسخه چاپی

دادستان اردبیل؛

اقتصاد اردبیل باید با برنامه‌ریزی بهتر به سمت توسعه و رشد حرکت کند/ دستگاه قضائی حامی فعالیت‌های مشروع اقتصادی

اقتصاد اردبیل باید با برنامه‌ریزی بهتر به سمت توسعه و رشد حرکت کند/ دستگاه قضائی حامی فعالیت‌های مشروع اقتصادی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: دستگاه قضائی اردبیل از فعالیت‌های مشروع اقتصادی حمایت همه‌جانبه‌ای می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ناصر عتباتی صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: دستگاه قضائی اردبیل از فعالیت‌های مشروع اقتصادی حمایت همه‌جانبه‌ای می‌کند و در این زمینه تلاش و جدیت ویژه‌ای وجود دارد.

وی با اشاره به این که حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اولویت اساسی است، بیان کرد: نیاز است در این زمینه حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از سرمایه‌گذاران انجام داده شود تا مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران برداشته شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: از دغدغه‌های مهم دستگاه قضائی استان حمایت از واحدهای تولیدی استان است که در این زمینه مسئولان استانی در تمامی جلسات حضور می‌یابند تا تاثیر بیشتری داشته باشند.

عتباتی اظهارکرد: هدف ما این است که بتوانیم با برنامه‌ریزی اساسی هدفمند مسیر اقتصادی استان را به سمت رشد سوق دهیم.

وی از مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی توسط دستگاه‌های اجرایی خبر داد و بیان کرد: تاکید دستگاه قضاسی استان این مهم است و باید با مفاسد اقتصادی برخورد جدی داشته باشیم.

‌رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به طور کامل اجرا شود و با کسانی که به دلایلی این مصوبات را اجرا نکنند برخورد خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی با بیان این که حضور دستگاه قضائی در این جلسات به شکل چشم‌گیر است، بیان کرد: مهم‌ترین هدف ما حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران است تا گام بزرگی در توسعه اقتصادی و اشتغال استان برداشته شود.

وی از اهتمام ویژه دادگستری استان در بحث حمایت از واحدهای تولیدی نیز بیان کرد:‌ با توجه به مشکلاتی که وجود دارد حمایت از سرمایه‌گذاران اولویت اساسی است و باید مبنای کار قرار گیرد.

‌رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به این که در حال حاضر نظارت همه‌جانبه‌ای بر فعالیت دادگستری و قضات وجود دارد بیان کرد: در این زمینه کمیته‌ای برای نظارت بر فعالیت قضات استان داریم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به این که انتخاب دستگاه قضائی استان به عنوان دستگاه قضائی شاخص در حوزه ارزیابی‌هایی که از طریق بازرسی کل کشور انجام شد گفت: خوشبختانه دستگاه قضائی استان توانست در بسیاری از شاخصه‌ها رتبه خوبی را کسب کند.

قاصدی بیان کرد: بازرسی کشور در حوزه‌های حمایت از سرمایه‌گذاران و احقاق حقوق مردم و نیز بخش‌های دیگر رضایت همه‌جانبه‌ای داشته و 13 نفر از قضات کشور به عنوان قضات نمونه کشور انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد