سرویس: اقتصادی
کد خبر: 79214
|
13:31 - 1397/09/15
نسخه چاپی

استاندار اردبیل در گفتگو با سبلان ما:

موانع و مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی برطرف می شود+ فیلم

موانع و مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی برطرف می شود+ فیلم
استاندار اردبیل گفت: موانع و مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی در اردبیل برطرف خواهد شد.

اکبر بهنامجو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: بمناسبت بیست و دومین سالروز استانی صادارات اردبیل برای حل مشکلات صادر کنندگان دیدار و گفتگو داشتیم که درصدد آن هستیم که مشکلات وموانع این عزیزان را بزودی در اردبیل برطرف کنیم.

بهنامجو با اشاره به اینکه استان اردبیل نسبت به سال گذشته 71 درصد رشد صادرات را داشته است افزود: این درحالی است که در کشور 42 درصد افزایش صادرات داشتیم که استان اردبیل از متوسط کشوری هم در این حوزه فراتر رفته است.

استاندار اردبیل از حمایت تولیدکنندگان و صادرات کنندگان در سطح استان اردبیل خبرداد و افزود: ظرفیت های منطقه آزاد تجاری و اقتصادی که در استان اردبیل قرار هست ایجاد شود و پتانسیل های موجود در استان باید برای بهبود و توسعه صادرات و اقتصاد استان بکار گیری و استفاده شود.

وی بیان کرد: باید آمار منابع ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان بررسی شود و این آمار از صندوق توسعه ملی نیز مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم با بررسی آمار برای رفع مشکلات پیش رو گام برداریم.

استاندار اردبیل گفت: نیاز است بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی تعامل همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا تولیدکنندگان در راستای اشتغالزایی گام‌های سازنده بردارند.

 

گزارش مهدی همتی

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد