سرویس: اجتماعی
کد خبر: 79231
|
11:02 - 1397/09/17
نسخه چاپی

صدای مردم/

شهر 17 ساله عنبران همچنان در انتظار ساماندهی معابر شهری!

شهر 17 ساله عنبران همچنان در انتظار ساماندهی معابر شهری!
نبود آسفالت و انتظار چندین ساله برای ساماندهی معابر و خیابان های شهر عنبران نارضایتی برخی از اهالی این شهر را درپی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مانبود آسفالت و انتظار چندین ساله برای ساماندهی معابر و خیابان های شهر عنبران موضوعی است که موجب رنجش خاطر برخی از اهالی عنبران شده است و یکی از مخاطبان سبلان‌ما، با فرستادن  تصاویر، گلایه های مردمی را مطرح کرده است.

عین مطلب این شهروند عنبرانی که با زبان طنز خواستار تسریع در ساماندهی معابر این شهر و رسیدگی مسئولان ذی ‌ربط به آسفالت‌ریزی کوچه های شهرعنبران شده است، را در ادامه بخوانید.

عنبران درسال ۱۳۸۰عنوان شهر را به خود اختصاص داده و شهرداری درآن تاسیس شد، اما امروز بعداز گذشت ۱۷سال تنها نام شهر رابا خود یدک می کشد و هیچ شکل و شمایلی از شهر را درخود ندارد؛ البته بی انصافی نکنیم ورودی عنبران بخاطر اداره جات آن و کوچه های یک متری منتهی به آن بخاطر آسفالتشان شکلی از شهر را به خود دارند.

با این اوصاف بعداز گذشت ۱۷سال (آبان ماه ۱۳۹۷)بلاخره عوامل اجرایی شهرداری و شورای شهر جهت اجرای مثلا شن ریزی برای تسهیل در عبور و مروراهالی به کوچه پروین اعتصامی آمدند؛ حال در تصویر بعدی وضعیت کوچه را بعد از گذشت یک ماه مشاهده کنید.

 تصویر بالا امروز ۱۶آذر۹۷ ثبت شده است، از مسولین محترم تقاضا داریم با توجه به وضعیت کوچه که به درد عبورو مرور نمی خورد و بیشتر شبیه شالیزارهای گیلان است حداقل با اختصاص بذر برنج به اهالی این کوچه و کوچه های مشابه باعث ایجاد اشتغال شوند.

با اینکه کوچه های کوچکی در سطح شهر عنبران آسفالت شده که یک فرغون در آن به زحمت دور میزند اما بعضی ازخیابان ها وکوچه های اصلی شهر آسفالت نشده که هیچ، بلکه  این خیابانها همچنان بلاتکلیف رها شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد