کد خبر: 79255
|
09:52 - 1397/09/19
نسخه چاپی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

فراز و نشیب های چهل سالگی انقلاب اسلامی مستند سازی شود

فراز و نشیب های چهل سالگی انقلاب اسلامی مستند سازی شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مأموریت اولیه و ذاتی این است که در حوزۀ فعالیت خود، تحولات و فراز و نشیب ها و رشد و توسعه و همچنین چالش ها را در چهار دهۀ انقلاب اسلامی به تصویر کشیده و مستندسازی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سید ناصر اسحاقی صبح امروز  در نشست کارگروه فرهنگی و هنری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت:  دو نوع مأموریت در خصوص برنامه های این ستاد در پیش رو داریم؛ مأموریت اولیه و ذاتی و مأموریت اقتضایی و تبعی است.

وی افزود: مأموریت اولیه و ذاتی این است که در حوزۀ فعالیت خود، تحولات و فراز و نشیب ها و رشد و توسعه و همچنین چالش ها را در چهار دهۀ انقلاب اسلامی به تصویر کشیده و مستندسازی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در بحث مأموریت اقتضایی و تبعی، به عنوان کمیتۀ فرهنگی و هنری استان که بقیه دستگاههای فرهنگی نیز، در این کمیته ساماندهی می شوند باید تمامی فعالیت های فرهنگی و هنری استان را در طول چهل سال انقلاب اسلامی مستند کنیم.

 وی تاکید کرد: در راستای اهداف و رویکردهای ستاد چهلمین سالگرد، لازم و ضروریست کارنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی، بخصوص در حوزه فرهنگی و هنری بازتاب دهیم.

اسحاقی  با اشاره به کارنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی، بخصوص در حوزه فرهنگی و هنری تصریح کرد: در راستای اهداف و رویکردهای ستاد چهلمین سالگرد، لازم و ضروریست که برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را در سراسر استان پیش بینی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد