سرویس: استانی
کد خبر: 79268
|
18:19 - 1397/09/19
نسخه چاپی

مدیرکل صداوسیمای اردبیل:

فعالیت های قرآنی در بین خانواده ها و کارکنان صداوسیما افزایش می یابد

فعالیت های قرآنی در بین خانواده ها و کارکنان صداوسیما افزایش می یابد
مدیرکل صداوسیمای اردبیل گفت: حاملان و عاملان به قرآن رستگاران دنیا و آخرت هستند که چون ستاره ای درخشان نورافشانی می کنند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ملااحمدی در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی ویژه کارکنان، بازنشستگان و خانواده های آنان که در صدا و سیمای مرکز اردبیل بر گزار شد،‌ اظهارداشت: فعالیت های قرآنی در بین خانواده ها و کارکنان صداوسیما افزایش می یابد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل ضمن خیر مقدم گویی به شرکت کنندگان گفت: اين مسابقات به منظور توسعه و نشر آموزه‌های دينی در جامعه، ضرورت انس با قرآن كريم و فراگيری آن در بين كاركنان مرکز و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود و انتظار می رود با برنامه ریزی مناسب زمینه افزایش هرچه بیشتر تعداد شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی تا سال آینده مهیا شود.

وی با بیان اینکه مردم استان اردبیل به عنوان مردمان دیندار و عاشق قرآن و اهل بیت علیم السلام شناخته شده اند، افزود: باید هرکدام از عزیزان در حد خود قرآن ناطق باشند و از فرصت های مناسب برای افزایش علاقمندی همکاران و خانواده های آنان به آموزش قرآن در زمینه های مختلف قرائت، ترتیل، تفسیر و... با بهره گیری از اساتید مبرز قرآنی استان، استفاده کنند.

ملااحمدی گفت : باید اولویت رسانه استانی و همه ما تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی، تشکیل کلاسهای قرآنی برای همکاران و خانواده ها و تشویق آنان برای شرکت و حضور گسترده در محافل، مجالس و مسابقات قرآنی باشد و یقینا در این راه از هیچ کمک و حمایتی دریغ نمی کنیم.

رسول حاجی زاده دبیر مسابقات قرآنی مرکز اردبیل نیزدر پایان گفت: امید و انتظار آن است که در پرتو نورانیت و معنویت برگرفته ازقرآن این مسابقات، بتوانیم در راه اعتلای اسلام و انقلاب و وظیفه رسانه ای خود، بیش از پیش گام هایی استوارتر برداریم و با تدبر و تعقل و تفکر در آیات الهی زندگی خود را برمبنای سبک زندگی قرآنی استوار کرده و عمل به قرآن و تبلور یافتن فرامین الهی در رفتار، اخلاق و منش اداری و اجتماعی الگوی عملی برای جذب دیگران باشیم.

به گزارش سبلان ما؛ در این دوره از مسابقات 50 نفر در رشته‌های حفظ ۳ جزء ، حفظ یک جزء ، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ، قرائت و ترتیل‌خوانی قرآن کریم و مسابقه کتبی تفسیر جزء سی‌ام قرآن و همچنین در خش‌های جنبی نظیر پژوهش قرآنی ، تذهیب ، فیلم کوتاه ، نماهنگ ، وله ، آنونس، نقاشی و کلاژ و فضای مجازیبه رقابت پرداختند و نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری راه می یابند.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد