سرویس: گرمی
کد خبر: 79271
|
09:34 - 1397/09/20
نسخه چاپی

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل :

روستای " عمارت جزو استان اردبیل است

روستای " عمارت جزو استان اردبیل است
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل گفت: الحاق و انتزاع، مخصوصا اگر بین دو استان باشد، پروسه خاص خود را دارد و در این زمینه، هیچ فرایندی آغاز نشده و روستای عمارت طبق تقسیمات کشوری جزء استان اردبیل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،ماریا موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیچ گونه بحثی درخصوص انتزاع روستای عمارت از استان اردبیل مطرح نبوده، تصریح کرد: الحاق و انتزاع، مخصوصا اگر بین دو استان باشد، پروسه خاص خود را دارد و در این زمینه، هیچ فرایندی آغاز نشده  و روستای عمارت طبق تقسیمات کشوری جزء استان اردبیل است.

وی افزود: اصلاح مصوبه مذکور و حذف نام روستای عمارت از لیست روستاهای تابعه شهر هوراند، طی نامه ای با امضای استاندار محترم اردبیل به وزارت کشور ارسال شده و وزارت کشور هم موضوع را به معاون اول رییس جمهور جهت حذف از مصوبه مذکور اعلام کرده و براساس پیگیری های به عمل آمده موضوع خارج از نوبت در جلسه هیات دولت طرح و تصویب خواهد شد.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل با اشاره به مصوبه مورخ 15/8/97 هیات وزیران گفت: در تاریخ مذکور، هیات وزیران پیشنهاد شماره 136130 تاریخ 18/10/95 وزارت کشور درخصوص اصلاحات و تغییرات تقسیماتی در داخل محدوده استان آذربایجان شرقی را بررسی و مصوباتی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد