سرویس: اجتماعی
کد خبر: 79278
|
13:32 - 1397/09/20
نسخه چاپی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل:

دستگاه های اجرایی از آموزش مهارت های زندگی به کودکان حمایت کنند

دستگاه های اجرایی از آموزش مهارت های زندگی به کودکان حمایت کنند
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت:دستگاه های اجرایی از آموزش‌های خاصی که در حوزه مهارت‌های زندگی و اجتماعی با رویکرد توجه به حقوق شهروندی که دارای ویژگی‌های برجسته فرهنگی، هنری و ادبی است حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ظهر امروز در دیدار با بهمن حسین زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل، خواستار توجه بیش‌ازپیش به کانون و فعالیت‌های آن شد.

زعفر احدزاده اظهار داشت: کانون متولی پرورش استعدادهای هنری و ادبی کودکان و نوجوانان است و این نهاد مهم فرهنگی نیازمند حمایت‌ها و توجه ویژه تمامی مسئولان استانی و در رأس آن‌ها استاندار فرهیخته استان است.

 وی گفت: جامعه هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان کشور، می‌توانند در صورت افزایش کمی و کیفی خدمات، در قالب شهروندانی مفید و مؤثر و واجد تمامی ویژگی‌های مهم در حوزه دینی و نیز مهارت‌های زندگی و اجتماعی ورود کنند.

در این دیدار بهمن حسین زاده با حمایت از فعالیت‌ها و دست آوردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نسبت به رفع کمبودها، نیازهای اساسی و اعتباری و همکاری‌های بیشتر قول مساعد داد و افزود: میزان آشنایی مسئولان از کیفیت و انواع برنامه‌های این دستگاه فرهنگی بسیار مؤثر و مفید در زمینه پرورش فکری و تربیت استعدادها و خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان خواهد بود.

احدزاده همچنین در دیداری جداگانه با سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  اردبیل، ضمن تشریح فعالیت‌های کانون خاطرنشان کرد: این نهاد فرهنگی متولی آموزش‌های هدفمند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان است و جامعه آینده ایران اسلامی محصول فعالیت‌های امروز خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی از آموزش‌های خاصی که در حوزه مهارت‌های زندگی و اجتماعی با رویکرد توجه به حقوق شهروندی، دارای ویژگی‌های برجسته فرهنگی، هنری و ادبی است،حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد