سرویس: اجتماعی
کد خبر: 79300
|
14:51 - 1397/09/22
نسخه چاپی

فرمانده نیروی انتظامی اردبیل خبر داد؛

آغاز رزمایش مشترک طرح ترافیک زمستانی در اردبیل

آغاز رزمایش مشترک طرح ترافیک زمستانی در اردبیل
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: با آغاز رزمایش مشترک طرح ترافیک زمستانی 90 هزار نفر روز در این طرح فعالیت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل عصر امروز در جلسه هماهنگی طرح زمستانی در استان اردبیل اظهار داشت:رزمایش مشترک طرح کنترل ترافیک زمستانی پلیس راه همزمان با سراسر کشور به مدت 3 ماه در اردبیل نیز آغاز شد.
 

سردار عبدی بیان کرد:طرح زمستانی پلیس‌راه استان اردبیل با مشارکت راهدای و حمل و نقل جاده ای اردبیل، امداد خودرو، اورژانس، هلال احمر و سایر دستگاه‌های مرتبط در این زمینه از امروز در سطح استان اردبیل شروع می‌شود.

وی گفت: استان اردبیل سال گذشته در رابطه با تصادفات جاده ای با کاهش چشمگیری مواجه بود که امیدواریم با همدلی و همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط در بحث ترافیک راه‌ها و نیز ایمنی جاده‌ها این کاهش تصادفات را در ادامه سال جاری نیز شاهد باشیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: هر سال با فرارسیدن فصل سرما و بارش برف، سازمان های مرتبط اقدام به برگزاری طرح زمستانی می‌کنند که امسال نیز پلیس راه استان اردبیل به کمک سایر دستگاه‌های اجرایی سعی در کاهش تصادفات جاده‌ای و نیز ارتقای ایمنی مسافرانی دارد که در محورهای مواصلاتی استان اردبیل تردد دارند؛ این طرح به مدت 3 ماه ادامه خواهد داشت.

سردار عبدی اظهار داشت: در این طرح 450 تیم عملیاتی با بیش از هزار نفر در روز در جاده های استان اردبیل آماده خدمات رسانی به مردم خواهند بود.

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد