سرویس: اجتماعی
کد خبر: 79301
|
14:55 - 1397/09/22
نسخه چاپی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اردبیل؛

بیش از 10 هزارنیروی هلال احمر آماده کمک رسانی در پایگاههای استان اردبیل هستند

 بیش از 10 هزارنیروی هلال احمر آماده کمک رسانی در پایگاههای استان اردبیل هستند
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بیش از 10 هزار نفر روز نیروی هلال احمر در پایگاههای استان اردبیل آماده خدمات رسانی برای مردم هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مراسم آغاز طرح کنترل ترافیک زمستانی در اردبیل اظهارداشت: بیش از 10 هزار نفر روز نیروی هلال احمر در پایگاههای استان اردبیل آماده خدمات رسانی برای مردم هستند.
 

وی با بیان اینکه 10 هزار و 120 نفر روز در طول طرح به هموطنان خدمت رسانی می کنند، تصریح کرد: جهت آمادگی بیشتر نیروهای امدادی، بازآموزی عملی در پایگاه های سطح استان اردبیل برگزار شده است.

وی با بیان اینکه 20 پست و پایگاه امداد و نجات جاده ای شامل 12 پایگاه ثابت، پنج پایگاه موقت و سه گشت سیار در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعالیت خواهد کرد، ادامه داد: 45 دستگاه خودرو در این طرح مشارکت دارند که شامل 17 دستگاه آمبولانس، 12 دستگاه خودروی ست نجات، 14 دستگاه خودروی کمک دار پشتیبانی و دو دستگاه خودروی چند منظوره آرگو می­ باشد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات بهتر درطرح زمستانیپایگاه های امداد و نجات بین شهری به تجهیزات زمستانی اعم از تغذیه اضطراری و تجهیزات تخصصی امداد و نجات مجهز شده اند، تشریح کرد: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری(EOC) استان جهت کنترل و هماهنگی حوادث با تعامل بین سازمانی با مراکز کنترل حوادث ارگان های مرتبط آماده باش بوده و به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.

معبودی با اشاره به اینکه شماره اضطراری 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی آماده است، تصریح کرد: هموطنان با گوشی های بدون سیم کارت و بدون شارژ ریالی هم می توانند با این شماره تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در هر شهرستان استان یک کشیک شبانه روزی به عنوان پایگاه شهری فعالیت می کند، اظهار کرد: اتاق آماده عملیات مرکز استان و شعب تابعه با تجهیزات و امکانات امدادی در قالب تیم واکنش سریع آماده باش است.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد