سرویس: سیاسی
کد خبر: 79310
|
16:46 - 1397/09/23
نسخه چاپی

امام جمعه جعفرآباد؛

خواستار توزیع عادلانه امکانات در شهرستان هستیم/ جعفرآباد از لحاظ امکانات ورزشی فقیر است

خواستار توزیع عادلانه امکانات در شهرستان هستیم/ جعفرآباد از لحاظ امکانات ورزشی فقیر است
امام جمعه جعفراباد گفت: جعفراباد از امکانات ورزشی مناسبی برخوردار نیست و از لحاظ سالن های ورزشی فقیر و محروم است که امیدواریم مسئولان توجه ویژه ای داشته باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام طالبی امام جمعه جعفرآباد در خطبه های امروز نماز جمعه با توصیه و سفارش به تقوای الهی، تقوا را رمز نجات از یوغ گناه دانست و از اثرات بی تقوایی و دوری از خدا به بدگویی و غیبت اشاره کرد و افزود: اگر انسان از خدا دور شود و پشتیبان بزرگ خود را از دست بدهد در درون خود گرفتار خلا می شود و لذا آن خلا را با بدگویی، تهمت و بدزبانی می خواهد پر کند ولی هر چه جلو می رود باز گرفتارتر شده و از ارتکاب گناه سیر نمی شود.

امام جمعه جعفرآباد با اشاره به فرمایش رهبری معظم در دیدار با خانواده شهدا، رزمندگان و مدافعان حرم اظهار داشت:با صبر و استقامت ملت انقلابی ما ۴۰سال است که پی در پی آمریکا شیطان بزرگ را شکست می دهیم ولی باید مراقب باشیم، زیرا دشمن ما بسیار خبیث وفریب کار است و باید مراقب زبان بازی او باشیم زیرا ممکن است پشت این لفاظی ها برای سال ۹۸ حیله دیگری داشته باشد.

حجت الاسلام طالبی با تسلیت سالروز شهادت حضرت معصومه(س) و تبریک میلاد امام عسگری علیه السلام گفت: ملت ایران در پناه اهل بیت علیهم السلام پیروز میدان بوده و خواهد بود.

وی با تشکر از تدبیر رهبری و همت مسئولان در واگذاری مراتع به مردم برای توسعه کشاورزی و حفاظت از مراتع توسط مردم تشکر کرد.

امام جمعه جعفرآباد ادامه داد: مسافران خارجی که از پایانه مرزی وگمرک وارد کشور می شوند ویا مسافران داخلی و خارجی که از سمت استان همجوار وارد پارس آباد شده واز جعفرآباد عبور کرده و از خدمات شهر جعفراباد بهره می برند اما در قبال آن از سهم گمرک که شهرداری بیله سوار بهره مند می شود‌ شهرداری جعفرآباد از آن بی بهره است لذا خواستار بهره مندی از سهم گمرک در ارائه خدمات بهتر به مسافران هستیم.

وی جعفرآباد را از لحاظ امکانات ورزشی مانند چمن ورزشی بسیار فقیر و کم برخوردار دانست وخواستار توزیع عادلانه امکانات شهرستان در کل شهرستان شد.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد