سرویس: اجتماعی
کد خبر: 79323
|
16:30 - 1397/09/24
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

ساختمان استانداری به خانه جوانان واگذار می شود / برنامه های تدوین شده ویژه جوانان در اردبیل عملیاتی شود

ساختمان استانداری به خانه جوانان واگذار می شود / برنامه های تدوین شده ویژه جوانان در اردبیل عملیاتی شود
استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه خانه جوان استان اردبیل با کمبود مکان مواجه است با موافقت وزارت کشور طی چندسال آینده ساختمان استانداری اردبیل به خانه جوانان استان واگذار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنامجو عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل در استانداری اظهارداشت: با توجه به اینکه خانه جوان استان اردبیل با کمبود مکان مواجه است با موافقت وزارت کشور طی چندسال آینده ساختمان استانداری اردبیل به خانه جوانان استان واگذار می شود.

بهنامجو با اشاره به اینکه مسئولان فرهنگی و سمن ها باید تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزاری برنامه های فرهنگی، اجتماعی و اشتغال جوانان بکار بگیرند افزود: برنامه های تدوین شده ویژه جامعه جوانان را باید به سمت عملیاتی کردن پیش ببریم.

وی با تاکید بر اشتغال آفرینی جوانان در سطح جامعه کنونی استان اردبیل عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان ، موسسات مردم نهاد و نهادهای فرهنگی اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده اند اما به تلاش بیشتری نیاز است تا به آنچه که نیازمند جامعه هست برسیم.

وی گفت: برای اینکه جامعه شاد و امیدافرینی را برای جوانان ایجاد کنیم ابتدا باید به اشتغال انان و در زمینه ازدواج آنان حرکت کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد