سرویس: سبلان ما
کد خبر: 79328
|
11:02 - 1397/09/25
نسخه چاپی

استاندار اردبیل :

دستگاه های متولی باید اطلاعات جامعی از وضعیت قاچاق داشته باشند

دستگاه های متولی باید اطلاعات جامعی از وضعیت قاچاق داشته باشند
استاندار اردبیل گفت:دستگاه های متولی باید اطلاعات جامعی از وضعیت قاچاق داشته باشند و با برخورد شایسته دستگاه ها با عوامل خاطی باید اعتماد و امید را در مردم زنده نگه دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام جو صبح امروز در ششمین کمیسیون برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم وظیفه همه دستگاه های اجرایی تمکین به قانون و عمل به آن است باید همه احساس مسئولیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه های متولی باید اطلاعات جامعی از وضعیت قاچاق داشته باشند، افزود: با برخورد شایسته دستگاه ها با عوامل خاطی باید اعتماد و امید را در مردم زنده نگه داشت.

بهنام جو تعداد انبارهای فعال و ثبت شده در استان را ۵۰۲ مورد اعلام کرد و گفت: ۲۹۶ مورد از انبارهای ثبت شده برای محصولات کشاورزی است و باید سایر انبارهای غیر قانونی شناسایی شود.

وی افزود: افراد سودجو و فرصت طلب همواره دنبال بهانه برای توسعه قاچاق هستند و کالاهای فاقد ثبت سامانه طبق آیین نامه های موجود کدپستی و بارنامه نمی گیرند.

استاندار اردبیل از دستگاه های اجرایی متولی کنترل کالای قاچاق و ارز خواست برای کنترل قاچاق و کاهش این معضل اجتماعی راهکارهای عملیاتی ارایه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد