کد خبر: 79341
|
10:10 - 1397/09/26
نسخه چاپی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل :

جای فن بازار در نمایشگاه پژوهش و فن آوری خالی است

جای فن بازار در نمایشگاه پژوهش و فن آوری خالی است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت:جای خالی فن بازار در نمایشگاه پژوهش و فن آوری دانشگاه محقق اردبیلی احساس می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،بهمن حسین زاده صبح امروز  در جریان افتتاح نمایشگاه پژوهش و فن آوری که با حضور شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های استان برپا شد اظهار داشت: طرح ها وایده های نو و فناورانه ای در این نمایشگاه حضور دارند و ورود سرمایه گذاران جهت حمایت از طرح ها ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه از طرح های نوین و اشتغال زا حمایت می کنیم افزود: تسهیلات با سود ارزان قیمت برای افراد حقیقی و شرکت ها معتبر پرداخت می شود.

حسین زاده افزود: سرمایه گذاران ایده ها و طرح های برتر را حمایت کنند و بازار هدف برای این طرح ها تعریف شود.

وی گفت: در این نمایشگاه طرح های با قابلیت برند سازی وجود دارد که با حمایت دولت و سرمایه گذاران می تواند زمینه اشتغال جوانان تحصیل کرده را فراهم آورد و همچنین به تولید انبوه برسد.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل افزود:توسعه و رشد استان اردبیل در گرو حمایت و درک فن آوران و صنعت گران با ایده های برتر است.

وی از تشکیل کارگروه اقتصاد دانش بنیان خبر داد و افزود: در کارگروه مورد نظر مراکز رشد باحمایت همه جانبه به سمت راهبری با برآیند مناسب ساماندهی می شوند.

حسین زاده اظهار کرد:آن دسته از طرح هایی که در حوزه فن آوری ITبه صورت نوآورانه ایده های اشتغالزا دارند با دعوت از سرمایه گذاران بومی و خارج از استان توسعه می یابند.

در این افتتاح معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از تمامی غرفه های مستقر بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد