سرویس: استانی
کد خبر: 79342
|
10:22 - 1397/09/26
نسخه چاپی

در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با شورای شهر اردبیل مطرح شد؛

ضرورت ایجاد نگهبان محله در اردبیل/ 80 درصد سرقت‌های خرد توسط معتادان انجام می‌شود

ضرورت ایجاد نگهبان محله در اردبیل/ 80 درصد سرقت‌های خرد توسط معتادان انجام می‌شود
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: بررسی‌ها حاکی از آن است که 80 درصد سرقت های خرد توسط معتادان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سردار حسين عبدي صبح امروز در نشست صمیمی و تعاملي با رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر اردبيل با بيان اينكه شوراي اسلامي شهر يك پارلمان محلي، برخاسته از اراده و انتخاب مردمی و داراي منزلت و اعتبار اجتماعي است؛ اظهار داشت: تصميمات اتخاذ شده در شوراي اسلامي تأثير عميقي در پيشرفت و آباداني جامعه داشته و توسعه در ابعاد مختلف را رقم خواهد زد.

وی اردبیل را یکی از استانهای امن کشور که مشکلات اجتماعی در آن از میانگین کشوری کمتر است معرفی کرد و افزود: در استان اردبیل سرقت خشن کنترل شده و آمار وقوع آن منفی است و عمده سرقت های به وقوع پیوسته سرقت ها خرد با 80 درصد از کل سرقت ها است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه بررسی ها حاکی از آن است که 80 درصد سرقت های خرد توسط معتادان انجام شده است؛ اظهار داشت: سارقان معتاد بارها توسط پلیس دستگیر  ولی مجدد آزاد شده اند؛لذا ما بر این موضوع مهم که سارقان معتاد، تهدیدی برای کشور و نشاط جامعه و احساس آرامش فردی و اجتماعی هستند تاکید داشته و داریم.

سردار عبدی خدمات رساني شايسته به مردم و ساخت جامعه اي امن، بانشاط و زيبا را هدف مهم ناجا و شوراي اسلامي شهر عنوان كرد و گفت: تعامل، همنوايي، همسويي و همگامي اقدامات و فعاليت هاي شوراي اسلامي و ناجا انضباط و آرامش جامعه شهري را تضمين و بستر ساز خدمات رساني شايسته به اقشار اجتماعی دارد.

در این دیدار حبیب فتحی نایب رئیس شورای اسلامی اردبیل با قدردانی از تلاش های جهادی و متعهدانه پلیس در آرامش بخشی اجتماعی، بر ریشه یابی علل اجتماعی و فردی ارتکاب جرم و وقوع آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: در حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی باید احساس مسئولیت جمعی و تعامل هدفمند فراسازمانی با رویکرد آموزشی و آگاه سازی داشت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل یکی از راهکارهای مهم و اثربخش در حوزه پیشگیری از سرقت را استفاده از نگهبان محله عنوان کرد و اظهار داشت: این موضوع باید بنحو شایسته و با استفاده از ظرفیت رسانه به ویژه صدا و سیما فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شود.

وی ضرورت احداث مراکز بازپروری معتادان و توسعه کمپ های ترک اعتیاد را مورد تاکید قرار داد و گفت:باید در این رابطه از ظرفیت خیرین استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد