سرویس: سبلان ما
کد خبر: 79373
|
18:33 - 1397/09/28
نسخه چاپی

انتخابات هیات کشتی اردبیل بی نتیجه ماند/ حواشی بی پایان ورزش اردبیل همچنان ادامه دارد

انتخابات هیات کشتی اردبیل بی نتیجه ماند/ حواشی بی پایان ورزش اردبیل همچنان ادامه دارد
مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اردبیل در پایان یک رقابت میلی متری بدون دستیابی به نتیجه ای خاصی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عصر امروز مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان اردبیل با حضور  بهرام آقاخانی مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای این مجمع در محل سالن مجموعه ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ابتدای این مجمع  کشتی را به عنوان یکی از رشته های پهلوانی کشور دانست و گفت: رعایت ادب و احترام متقابل از ضروریات این رشته ورزشی است.

وی با بیان اینکه کشتی باید به عنوان الگویی برای دیگر رشته‌های ورزشی معرفی شود گفت: اگر این رشته ورزشی دچار اختلافات و حواشی شود نباید انتظار بیشتری از دیگر رشته‌ها داشت.

آقاخانی در ادامه سخنان خود به لزوم اتحاد و انسام مربیان کشتی در استان اشاره کرد و گفت: با عدم اتحاد مسئولان و مربیان کشتی استان اردبیل نمی‌توان به افتخارآفرینی‌های دهه ۶۰ و ۷۰ کشتی اردبیل بازگشت چراکه با انجام حرکات سیاسی در ورزش راه به جایی نخواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه کشتی به عنوان یکی از رشته‌های پهلوانی مطرح بوده و همه باید متعهد به رعایت اخلاق و انصاف باشند؛ تصریح: اعتبارات کلانی برای میزبانی استان اردبیل از مسابقات جام باشگاه های جهان جذب شده و این موضوع تنها با هدف حمایت از این رشته ورزشی است و باید قدر این نعمت را دانسته و از تمام فرصت‌های موجود برای اعتلای کشتی استان و بازگشت به دوران طلایی استفاده کرد.

در ادامه نشست 6 کاندیدای تصدی ریاست هیئت کشتی استان به ارائه برنامه ها و اهداف خود پرداختند.
با آغاز رای‌گیری، بهنام بشیرپور و عبدالرضا اقبال به عنوان دو کاندیدای اصلی با رای مساوی مواجه شدند تا انتخابات به مرحله دوم کشیده شد که در نهایت بهنام بشیرپور با کسب شش رای در مقابل پنج رای اقبال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان برگزیده شد.
 این انتخابات با اینکه از همان ابتدا دچار حاشیه هایی از جمله ابطال چهار رای اعضای مجمع به دلیل برخورداری از قلم خوردگی در برگ رای و یا عدم نوشتن اسم کوچک در کنار فامیل فرد منتخب همراه شده بود  یک تماس تلفنی از وزارت ورزش تمام معادلات انتخابات به خصوص شادمانی پیروز انتخابات را به هم زد چرا که در تماس مذکور به حد نصاب نرسیدن رای فرد پیروز اشاره شده بود و طبق قوانین رئیس هیئت ورزشی فرد منتخب باید بیش از ۵۰ درصد آرای مجمع را به خود جلب کند.
پیرو این پیام تلفنی انتخابات باطل اعلام شد تا در یک ماه آینده مجمع انتخاباتی به صورت مجدد برگزار شود.
انتهای پیام/ج
 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد