سرویس: سبلان ما
کد خبر: 79403
|
10:11 - 1397/10/01
نسخه چاپی

رییس هیات کشتی شهرستان سرعین :

چوب لای چرخ ورزش نگذارید/خانه کشتی سرعین کانون اصلی کشتی کشور می شود

چوب لای چرخ ورزش نگذارید/خانه کشتی سرعین کانون اصلی کشتی کشور می شود
رییس هیات کشتی شهرستان سرعین گفت:برای راه اندازی خانه کشتی سرعین که یکی از مجهزترین و زیبا ترین خانه های کشتی کشور است خون دل بسیاری خورده ام و همچنان در تلاش هستم تا این مجموعه شیک و مناسب را به یکی از کانون های اصلی کشتی استان و کشور تبدیل کنیم.

پرویز موسی زاده قهرمان و پیشکسوت کشتی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت:شهرستان سرعین پذیرش کلیه مهمانان و  آماده سازی قهرمانان را در خانه کشتی این شهر بر عهده داشت.

وی افزود:بیش از ۵۰ سال در ورزش کشتی فعالیت دارم و زحمات زیادی برای این ورزش کشیده ام؛ کشتی نیاز به افرادی دارد که با عشق و علاقه به این ورزش ملی خدمت کنند.

رییس هیات کشتی شهرستالن سرعین گفت:برای راه اندازی خانه کشتی سرعین که یکی از مجهزترین و زیبا ترین خانه های کشتی کشور است خون دل بسیاری خورده ام و همچنان در تلاش هستم تا این مجموعه شیک و مناسب را به یکی از کانون های اصلی کشتی استان و کشور تبدیل کنیم.
موسی زاده تصریح کرد: مردم استان اردبیل و شهرستان سرعین فارغ از هر نگاهی، کشتی را دوست دارند و ما انتظار داریم این عشق و علاقه مردم با اقدامات درخور و مناسب مسئولین در مسیر درست هدایت شود.

وی ادامه داد:خوشبختانه کشور ما از تمام مواهب خدادادی برخوردار است لذا باید تلاش شود تا این توان و استعداد در جهت پیشرفت همه بخش ها از جمله ورزش و کشتی صرف شود.نه اینکه چوب لای چرخ ورزش بگذاریم.

 پیشکسوت و مربی کشتی یادآور شد: به هر دلیل ممکن در حال حاضر کشتی کشور و کشتی استان از دوران اوج خود فاصله گرفته، وظیفه فدراسیون و مسئولین ورزش  است تا این نقیصه  برطرف کنند.

ریییس هیات کشتی شهرستان سرعین در پایان گفت: ما به سهم خود در این استان و شهر سرعین درخدمت کشتی هستیم و انتظار داریم مسئولین نیز به سهم خود در جهت پیشبرد اهداف کشتی تلاش کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد