سرویس: ورزشی
کد خبر: 79417
|
12:49 - 1397/10/02
نسخه چاپی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

میزبانی اردبیل از مسابقات قهرمانی آسیا/برگزاری مسابقات جهانی در راستای تحقق زمستان بیدار است

میزبانی اردبیل از مسابقات قهرمانی آسیا/برگزاری مسابقات جهانی در راستای تحقق زمستان بیدار است
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سرپرست فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران پس از بازدید از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان، از آمادگی ارائه میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا به اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،، بهرام آقاخانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت : برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با این شکوه و عظمت و افتخار حاصل همدلی استان اردبیل بود؛ از مردم غیور، ولایی و ورزش‌دوست اردبیل تا مسئولان رده بالای استان همگی کمر همت و همدلی بستند تا بار دیگر میزبان موفق و سربلندی برای رویدادی جهانی باشیم.

وی افزود: بنده در دیداری که با امام جمعه محبوب و مردمی استان اردبیل داشتم، ایشان تاکید داشتند که باید بر روی تبلیغ استان اردبیل و شناساندن این منطقه بکر تلاش کنید و برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان بستر بسیار نابی برای رسیدن به این هدف می‌باشد.
  تصریح کرد: به یاری خداوند و با توجه به زیرساخت‌ها، نظم برگزاری و همراهی پرشور مردم اردبیل، حالا دیگر به عنوان یک میزبان موفق و سربلند در کشور برای تمامی رویدادهای بین‌المللی ورزشی هستیم و حاصل آن میزبانی از رویدادهای بزرگتر و با ارزش‌تر می‌باشد.
آقاخانی ادامه داد: سرپرست فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران پس از بازدید از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان، از آمادگی ارائه میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا به اردبیل خبر داد.

وی تصریح کرد: استاندار اردبیل حمایت‌های ویژه‌ای از برگزاری رقابت‌ها صورت داده بود و حقیقتاً باید بابت تمامی حمایت‌های مادی و معنوی که در راستای برگزاری این رقابت‌ها انجام داده‌اند، سپاسگذار باشیم؛ برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در راستای تحقق زمستان بیدار بود و جریان رسانه‌ای میزبانی از این رقابت‌ها کمک شایانی به استان اردبیل کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد