سرویس: سبلان ما
کد خبر: 79420
|
13:34 - 1397/10/02
نسخه چاپی

سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان سرعین:

پنجمین جشنواره زمستانی سرعین اسفند ماه برگزار می شود

پنجمین جشنواره زمستانی سرعین اسفند ماه برگزار می شود
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت:جشنواره زمستانی سرعین با برنامه های شاد و مفرح با هدف رونق گردشگری سرعین برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سید مصطفی سید محسنی پیش از ظهر امروز در  حاشیه سومین جلسه هماهنگی برنامه های جشنواره زمستانی سرعین اظهار داشت: در پی همفکری و هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه های اجرایی و فرمانداری شهرستان، جشنواره زمستانی امسال با رویکرد متفاوت برگزار می شود.

 وی افزود:با توجه به طرح موضوع زمستان بیدار از سوی استاندار  امسال جشنواره زمستانی در دل برنامه های متنوع زمستان بیدار و همراه با بخش های مختلف برگزار می شود.

گفت تاکید کرد: برنامه های زمستان بیدار از هفت دی ماه آغاز شده و جشنواره زمستانی سرعین نیز همزمان با شروع برنامه ها از هفت دی به صورت ویژه برای سه اسفند، 10 اسفند و 17 اسفند ماه امسال برنامه ریزی شده و احتمال برگزاری در چهار هفته که منتهی به تعطیلات نوروزی است، وجود دارد.

سید محسنی به دعوت از چهره های ملی هنری و فرهنگی به مانند سال های گذشته اشاره کرد و گفت: برنامه های شاد و مفرحی با هدف رونق سرعین در زمستان پیش بینی شده است.

وی در خصوص تامین اعتبار این جشنواره نیز ادامه داد: فرمانداری هزینه جشنواره را بالغ بر 300 میلیون تومان برآورد کرده که 100 میلیون تومان از طریق استانداری، 100 میلیون تومان از طریق شهرداری و 100 میلیون تومان از طریق اصناف تامین خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد