سرویس: سبلان ما
کد خبر: 79424
|
17:36 - 1397/10/02
نسخه چاپی

معاون سیاسی نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

حماسه 9 دی باید به شکل جاویدان در اذهان زنده بماند

حماسه 9 دی باید به شکل جاویدان در اذهان زنده بماند
معاون سیاسی نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حماسه 9 دی باید به شکل جاویدان در اذهان زنده بماند که در این زمینه باید یک بستر بسیار مناسب برای فرهنگ‌سازی حماسه 9 دی فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،قاسمیان عصر امروز در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی در اردبیل اظهار داشت: حضور عاشورایی 9 دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است و این حماسه باید به شکل جاویدان در اذهان زنده بماند که در این زمینه باید یک بستر بسیار مناسب برای فرهنگ‌سازی حماسه 9 دی فراهم شود.

وی با اشاره به این که حماسه 9 دی بهانه‌ای برای شناخت دشمن بود بیان کرد: حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که نقش باشکوه ملت ایران را در حماسه 9 دی را باید به دنیا ثابت کرد چرا که ملت ایران بار دیگر در برهه سخت زمان یکدل و وحدت پشت ولایت فقیه ماند و با پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پوزه دشمنان را به خاک مالید.

معاون سیاسی نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: روشنگری و بصیرت‌افزایی رمز رسیدن به موفقیت در هر عرصه‌ای است و در این زمینه باید فرهنگ‌سازی مناسبی انجام داده شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این موضوع برای ما بسیار مهم و اساسی است.

قاسمیان بیان کرد: نقش باشکوه ملت ایران را در نهم دی ماه به همه یادآور شد چرا که 9 دی و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات ملت بزرگ ایران به حساب می‌آید و تلاش بر این است که این حماسه هیچ گاه کمرنگ نشود.

وی اظهار کرد: کسانی که این فتنه را به راه انداخته بودند صاحب نام و نشانی در این انقلاب بودند و با امید به وعده‌های اجانب علیه جمهوری اسلامی دسیسه کردند و سبب گستاخی بیشتر مستکبران علیه کشورمان شدند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد