سرویس: سبلان ما
کد خبر: 79429
|
08:53 - 1397/10/03
نسخه چاپی

فرماندار پارس آباد:

کمبود سرانه ورزشی در پارس آباد/ ۴۳ میلیارد ریال به ورزش اختصاص داده شده است

کمبود سرانه ورزشی در پارس آباد/ ۴۳ میلیارد ریال به ورزش اختصاص داده شده است
فرماندار پارس آباد از اختصاص بیش از ۴۳ میلیارد ریال در سال جاری برای ورزش این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،علی علایی صبح امروز در نشست با روسای هیئت های ورزشی شهرستان پارس آباد از کمبود سرانه ورزشی  و سالنهای ورزشی در این شهرستان سخن گفت و اظهار داشت: اگر چه حداکثر اعتبارات  و منابع ورزشی از محل های مختلف در این شهرستان جذب شده است،اما بدلیل مطالبات پتانسیل ها و ظرفیت های نهفته و بالای شهرستان و مهاجرپذیر بودن آن ، این امکانات جوابگوی ورزش شهرستان و استعدادی بالاقوه آن نیست.

 وی افزود: امروز مسئولیت سنگین خانواده های شهدا،ایثارگران و جانبازان بعنوان یک مسئول بر دوش اینجانب سنگینی می کند و بیش از سایر مدیران و شخصیت های سیاسی و اجتماعی برای خدمت به این عزیزان انگیزه مضاعف می دهد.

فرماندار پارس آباد گفت: باید با دعوت از مدیران کل ،روسای ورزشی ، وزرا ، معاونان و … به جذب اعتبارات ملی و صندوق توسعه ملی اهتمام بورزیم.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد،تصریح کرد: به دلیل کمبود منابع دولتی مدیران ورزشی باید با جذب شرکت های دولتی ، خصوصی ، آنان را جهت مشارکت در ساخت اماکن ورزشی از جمله مشارکت در فعالیت های ورزش قهرمانی و حرفه ای و همگانی اقدام کنند.

وی از اختصاص بیش از ۴۳ میلیارد ریال در سال جاری برای ورزش این شهرستان خبر داد و افزود: ۱۶ باب اماکن ورزشی سرپوشیده شامل سالن های ورزشی چند منظوره ،تخصصی ،ژیمناستیک، کشتی، زورخانه و استخر در این شهرستان وجود دارد.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی و بازسازی سالن شهدا و مطالعات سالن ۵ هزار نفری نیز در دست اقدام است که در سال آتی اجرایی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد