سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 79451
|
12:57 - 1397/10/04
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج سازندگی اردبیل:

ویزیت رایگان در 3 بیمارستان صحرایی اردبیل توسط 14 پزشک متخصص/ تاکنون 4 هزار نفر ویزیت شده‌اند

ویزیت رایگان در 3 بیمارستان صحرایی اردبیل توسط 14 پزشک متخصص/ تاکنون 4 هزار نفر  ویزیت شده‌اند
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در سه نقطه از استان اردبیل بیمارستان های صحرایی احداث شده و 14 پزشک متخصص بیماران را ویزیت رایگان خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: 14 پزشک متخصص در سه نقطه از استان اردبیل که درآنجا بیمارستان صحرایی مجهزی  دایرخواهدشد، بیماران را ویزیت رایگان می کنند.

وی با اشاره به تجهیزات پزشکی و درمانی این بیمارستان های صحرایی و دایر بودن یک هفته ای آن در سه نقطه از استان اردبیل، اظهار داشت:  اولین بیمارستان صحرایی در شهر ثمرین، دومین بیمارستان صحرایی در شهر هیر و سومین بیمارستان صحرایی بخش سردابه مرکزی احداث شده و در هرکدام به مدت دو روز بیماران منطقه ویزیت تخصصی و عمومی خواهند شد.

وی از ویزیت بیش از 4 هزار نفر در سال 97 در مناطق محروم استان اردبیل خبرداد و عنوان کرد: یک هزار بیماری که از بین این 4 هزار نفر  نیازمند به درمان تخصصی و عمل جراحی داشتند، شناساییشده اند و قرار است در این بیمارستان های صحرایی به درمان تخصصی این عزیزان پرداخته شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: علاوه بر این یک هزار نفر، عموم مردم هم می توانند با مراجعه به بیمارستان های صحرایی از این خدمات رایگان درمان استفاده کنند.

پیرجاهد بیان کرد: با توجه به این که تیم های پزشکی متخصص و عمومی در این دوره حضور دارند، فلذا فرصتی دوباره ایجاد خواهد شد تا عزیزانی که دراین مناطق هستند بتوانند به نحو احسن از این خدمات رایگان استفاده کنند.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد