سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 79466
|
13:55 - 1397/10/05
نسخه چاپی

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل:

جشنواره های قرآن و عترت در مناطق آسیب پذیر اردبیل برگزار می شود

جشنواره های قرآن و عترت در مناطق آسیب پذیر اردبیل برگزار می شود
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره های محلی قرآن و عترت در شهرستانها و مناطق روستایی استان اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سید ناصر اسحاقی پیش از ظهر امروز  درمراسم امضاتوافق نامه همکاری مشترک بین معاونت قرآن و عترت(ع) وزارت فرهنگ و ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل  با اشاره به برنامه های درنظر گرفته شده برای اجرای این تفاهم نامه همکاری مشترک اظهار داشت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت (ع) این توافق نامه ما بین معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل منعقد شده است.

وی افزود: حمایت و راهبری فعالیت های تبلیغی و ترویجی در مناطق آسیب پذیر، مرزی، محروم و روستایی بر اساس طرح ارسالی از وظایفی است که در این تفاهم نامه به اجرای آن اشاره شده است.

اسحاقی بیان کرد: در راستای اجرای مفاد این تفاهم نامه برپایی نمایشگاه های کتاب با موضوع قرآن و عترت در شهرستان های اردبیل در دستور کار قرار گرفته است و تاکنون  در برخی از شهرستان های اردبیل نیز اجرایی شده است.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی  اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جشنواره های محلی قرآن و عترت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این راستا جشنواره های محلی قرآن و عترت در شهرستانها و مناطق روستایی استان اجرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد