سرویس: استانی
کد خبر: 79501
|
00:22 - 1397/10/08
نسخه چاپی

مشاور رییس مجلس :

قدرت نرم ایران عامل خاموشی فتنه و ترک آمریکا از سوریه بود

قدرت نرم ایران عامل خاموشی فتنه و ترک آمریکا از سوریه بود
مشاور رییس مجلس شورای اسلامی ایران گفت:قدرت نرم ایران، امریکایی ها را مجبور به ترک سوریه کرد و پیروزی بزرگی در سطح خاورمیانه نصیب جمهوری اسلامی ایران شد.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگارسبلان مااظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با تولید قدرت نرم با رهبری امام بزرگوار ، مردمی که در حاشیه قرار گرفته بوند و هیچ نقشی  درتحولات اجتماعی و سیاسی جامعه نداشتند را به صحنه آورد.

وی افزود:انقلاب اسلامی  توانست بزرگترین قدرت نرم جهان رابرای براندازی حکومت پهلوی خائن ساماندهی بکند و تواما این قدرت را نگهداری کرد.

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی ایران گفت:این قدرت نرم، جنگ را اداره کرد و در تمامی لحظات همین قدرت  بود که توانست انقلاب را حفظ کند.

وی تصریح کرد:در فتنه 88 نیز با توجه به عبور برخی افراد خاطی از خطوط قرمز نظام و حمله به ارزش های انقلاب اسلامی اینبار مجددا قدرت نرم در سطح ،عمق و شدت وسیعی وارد شود.

نماینده سابق اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:در هر مرحله ای برابر نیاز قسمتی از قدرت نرممان وارد صحنه می شد در این برهه حساس که انقلاب مورد تهدید قرار گرفته بود باعث شد کل موجودیت قدرت نرم وارد صحنه شود و کاری کرد کارستان و فتنه ها و امواج شکننده ای که بر علیه انقلاب ساماندهی شده بود را  شکست  و انقلاب را تقویت کرد.

وی تاکید کرد: در بزنگاه های جمهوری اسلامی ایران این  قدرت  انقلاب  نگه داری می کند.

حقیقت پور یاد آور شد: برخی برای چهل سالگی انقلاب خواب دیده اند اما مجددا در 22 بهمن شاهد خروش مردم خواهیم  بود و آن قدرت زیبای نرم به صحنه خواهد آمد.

وی با اشاره به تاثیر گذاری جهانی قدرت نرم ایران اظهار داشت: قدرت نرم ایران امریکایی را مجبور به ترک سوریه کرد و پیروزی بزرگی در سطح خاورمیانه نصیب جمهوری اسلامی ایران شد.

نماینده سابق اردبیل با اشاره به بی بصیرتی خواص در فتنه 88 گفت:در طول تاریخ شاهد بودیم برخی خواص خود را فروختند ؛ما انتظار داشتیم که خواص پشتیبان انقلاب باشند اما آنها خود را به بی بصیرتی زده و کشور را دچار مشکل کردند.

وی ادامه داد:چراغ ولایت فقیه  به مثابه کشتی نجات امام حسین(ع) است ؛ امروز چراغ ولایت فقیه روشنگر راه در ظلمات فتنه ها است و باید در طول ولایت فقیه باشیم نه عرض آن  زیرا کسانی که در عرض ولایت فقیه بودند چه در زمان امام راحل و یا هم اکنون زمین خورده  اند.

مشاور رییس مجلس شورای اسلامی گفت:کسانی که شعار رفع حصر می دهند باید تابع قانون باشند آنهایی که  در حصر هستند در حق جمهوری اسلامی ایران جفا کردند؛ آنها بایدمسیر قانون را پیش می گرفتند و نباید از جمهوری اسلامی ایران عبور کرده و لیدر افرادی می شدند که عقده شکست انقلاب را دارند و برعلیه امام حسین (ع) و ولایت فقیه و شهدا شعار بدهند و این جرم بسیار بزرگی است.

منصور حقیقت پور اظهار داشت:قانون  به آنها لطف بزرگی کرده که تنها محبوس شده اند و لذا تا مقامات مسئول در مورد آنها تصمیم نگرفته آنها باید حبس خود را طی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد