سرویس: سبلان ما
کد خبر: 79556
|
11:05 - 1397/10/10
نسخه چاپی

رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل:

اردبیل آمادگی برگزاری مسابقات بین المللی قایقرانی را دارد

اردبیل آمادگی برگزاری مسابقات بین المللی قایقرانی را دارد
رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل گفت:با حمایت استانداری و اداره کل توانایی میزبانی مسابقات و اردوها حتی در سطح بین المللی را داریم و این ظرفیت هم از نظر زیرساخت و هم نیروی انسانی متخصص در استان وجود دارد.

مرتضی قاطع در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،از  آمادگی برای برگزاری مسابقات و اردوهای ملی و بین المللی قایقرانی خبرداد و گفت: با حمایت استانداری و اداره کل توانایی میزبانی مسابقات و اردوها حتی در سطح بین المللی را داریم و این ظرفیت هم از نظر زیرساخت و هم نیروی انسانی متخصص در استان وجود دارد.
وی در خصوص فعالیت هیات قایقرانی استان اردبیل اظهار داشت: هیات قایقرانی استان از سال 1379 افتتاح شد و فعالیتش ادامه داشت اما چندین سال ساختمان آن در شورابیل تقریبا بلااستفاده مانده بود. با حضور در هیات ابتدا با هماهنگی و دوندگی بسیار زیاد و با هزینه هایی که انجام شد، ساختمان هیات و تجهیزات مورد نیاز را تکمیل کردیم و اخیرا اسکله بتونی برای ورود به آب نیز ساخته شد و تقریبا امکانات کاملی در شورابیل داریم.
رئیس هیات قایقرانی استان اردبیلادامه داد: قایقرانی اردبیل رونق گرفته و در حال حاضر در رشته های آبهای آرام، روئینگ و کانوپولو در هیات فعالیت داریم و از زمان حضورم در هیات بر حضور در مسابقات تاکید داشتم.

قاطع اضافه کرد:در لیگ کانوپولو تیم داریم و در مسابقات روئینگ و آبهای آرام برگزار شده بود نیز شرکت کردیم؛ آخرین مقام قایقرانان استان نیز در مسابقات المپیاد آبهای آرام آقایان در بوشهر با کسب مدال طلا رقم خورد.

وی از برگزاری مسابقات به مناسبت گرامیداشت 9 دی خبر داد و بیان کرد: یک مسابقه پاروکشی برای نونهالان زیر 12 سال در رشته آبهای آرام در بخش پسران برگزار کردیم که 19 ورزشکار در آن شرکت کردند و از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.
رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل در خصوص انتخابات فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: امیدواریم هر کدام از مدیران که نهایتا بر سکوی ریاست فدراسیون می نشیند به هیات های قایقرانی توجه داشته باشد و به نظرم شخصی از جنس قایقرانی که با مشکلات این رشته آشنا باشد شایسته حضور در راس فدراسیون است و به رشد و توسعه این رشته کمک خواهد کرد.
قاطع در پایان گفت: ظرفیت خوبی در رشته قایقرانی به کمک استانداری و اداره کل در استان خصوصا در شورابیل و پارس آباد فراهم شده و اردبیل می تواند با حمایت مسئولین میزبان رویدادهای مهم قایقرانی باشد ضمن اینکه در آینده از قهرمانان قایقران این استان بیشتر خواهیم شنید.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد