سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 79601
|
12:09 - 1397/10/13
نسخه چاپی

در نشست صمیمی مسئول مرکزی مپتا بسیج مستضعفین با مسئولان رسانه ای اردبیل مطرح شد؛

هم افزایی رسانه های انقلابی استان اردبیل در کشور بی نظیر است

هم افزایی رسانه های انقلابی استان اردبیل در کشور بی نظیر است
مسئول مرکزمپتا سازمان فضای مجازی بسیج مستضعفین کشور هم افزایی رسانه های انقلابی استان اردبیل را در سطح کشور بی نظیر دانست و گفت: امیدواریم سایر استان های کشور با الگو گرفتن از رسانه های استان اردبیل هم افزایی فعالیت های رسانه ای این استان را مبنای کار خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بهزاد مهرکش پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با مسئولان خبرگزاری های فارس، تسنیم، پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما و مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهارداشت: هم افزایی رسانه های انقلابی استان اردبیل در کشور بی نظیر است و باید تلاش کنیم این هم افزایی ها کمک حال فعالیت های انقلابی در سطح جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز نیازمند اتحاد و یکپارچگی رسانه های انقلابی کشور در عرصه های مختلف جبهه جنگ نرم دشمن و وضعیت اقتصاد کشور  هستیم افزود: اگر این اتحاد و یکپارچگی در بین خبرگزاری ها و رسان های انقلابی نباشد نمی توانیم انچه که می خواهیم در جامعه مؤثر باشیم عمل کنیم.

مهرکش با بیان اینکه رسانه های بومی و محلی در سطح کشور بخصوص در شهرهای مرز نشین کشور باید تقویت شود؛ تصریح کرد: رسانه ها باید مکمل شبکه های اجتماعی و فضای مجازی باشند تا بتوانند از تأثیرگذاری قابل توجهی در جامعه برخوردار باشند.

 

 رسانه های انقلابی باید در مسیر خلاقیت و پیشرفت حرکت کند

 

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رسانه ها باید در یک عرصه واقعیت گرا حرکت کنند و با ارزیابی از وضعیت موجود کشور راهکارهای خلاقانه ارائه دهند تا بتوانیم مشکلات را از سر راه برداریم.

 

سرهنگ پاسدار ایمانعلی لطفی در این نسشت صمیمی مسئولان رسانه های انقلابی استان اردبیل اظهار داشت: با اشاره به تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری به فضای مجازی و رسانه ها، تصریح کرد: باید در این عرصه واقعیت گرا حرکت کنیم و با ارزیابی از وضعیت موجود راهکار بدهیم تا بتوانیم مشکلات را از سر راه برداریم.

وی تاکید کرد: جامعه رسانه ای نیازمند تقویت و ارتقاء سطح علمی خبرنگاران در عرصه های مختلف رسانه و مطبوعات است، تا بتوانیم شاهد افزایش کیفیت اخبار در رسانه های بومی و محلی کشور باشیم.

لطفی تصریح کرد: مسئولان کشوری و استانی باید با سرمایه گذاری در عرصه های رسانه ای و مطبوعاتی کشور گام بلندی در تقویت این امر مهم در سطح کشور بردارند تا شاهد ارتقاء فعالیت های رسانه ای باشیم.

وی با اشاره به اینکه وزارت ارشاد لازم است در تأمین و پشتیبانی از شغل خبرنگاران در سطح کشور یک گام اساسی و محکم برداند، گفت: اگر تأمین شغلی خبرنگاران در کشور محقق شود، خبرنگاران می توانند بدون وابستگی، به مشکلات جامعه بپردازند.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد