سرویس: اجتماعی
کد خبر: 79667
|
18:27 - 1397/10/18
نسخه چاپی

در بزرگداشت قیام خونین روستای نیارق مطرح شد؛

امروز به برکت خون شهدا با افتخار باید از چهل سالگی انقلاب دفاع کرد/ آمریکا بزرگترین شکست خود را در سوریه تجربه کرد + عکس

امروز به برکت خون شهدا با افتخار باید از چهل سالگی انقلاب دفاع کرد/ آمریکا بزرگترین شکست خود را در سوریه تجربه کرد + عکس
بزرگداشت قیام خونین روستای نیارق امروز عصر با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده های شهدا، ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی، فرماندهان سپاه و بسیج در مسجد صاحب الزمان روستای نیارق به صورت با شکوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای روستای نیارق، شهدای جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت اظهارداشت: امروز به برکت خون همین شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت با افتخار باید از چهل سالگی انقلاب دفاع و یاد کرد.

سرتیپ پاسدار اسدی با اشاره به اینکه مردم انقلابی و ولایتمدار روستای نیارق در زمان آغازین انقلاب یک حرکت عظیم، تاریخی از خود به یادگار گذاشته اند که نتیجه آن انقلاب و حرکت بزرگ شهادت هفت شهید انقلابی و 20 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: امروز به برکت همین خون شهدا و جان فشانی های آنان است که کشور ما در منطقه به یک کشور قدرتمند و باامنیت در خاومیانه و جهان تبدیل شده است.

وی بیان کرد: امروز دیگر حتی امریکا و اسرائیل نیز به قدرت و عظمت دفاعی، و امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اذعان کرده و اعتراف می کنند که نمی توانند به کشور ایران حتی کوچک ترین تعرضی انجام دهند.

این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه برای مقابله با یک طاغوت وظلم بصیرت انقلابی و اتحاد و همبستگی می خواهد که این امر به یاری خداوند متعال در ملت بزرگ ایران در زمان ها و دوره های مختلف قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مشاهد شده است عنوان کرد: اگر مردم ولایتمدار روستای نیارق از یک بصیرت انقلابی و روحیه انقلابی گری در آن زمان نداشتند به این حرکت بزرگ تاریخی نمی توانستند دست بزنند و این حرکت بزرگ را باید همیشه قدر دانست و آن را گرامی داشت.

سرتیپ پاسدار اسدی با اشاره به اینکه آمریکا به مدت هفت سال در سوریه و عراق هزینه گذاشت تا رئیس جمهور این کشور را به بهانه های مختلف برکنار کند اما موفق نشد افزود: آمریکا امروز بزرگترین شکست خود را در سوریه تجربه کرد و به شکست خود نیز اعتراف نمود.

وی سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در خاورمیانه و منطقه مدیون خون شهدا و رزمندگان اسلام دانست، بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا و به پشتوانه ولایت فقیه و رهبری پرچم مقدس ایران در کشورهای سوریه، لبنان و عراق به بزرگی یاد می شود.

روحیه استقلال طلبی جوانان بعد از 40 سال انقلاب چند برابر شده است

امام جمعه شهرستان نمین گفت: روحیه استقلال طلبی بعد از 40 سال در جوانان زنده شده و افزایش اعتماد به نفس ملی و زنده نگاه‌داشتن روح استقلال‌طلبی در تمام عرصه‌ها علاوه برای عرصه سیاسی در پی این پیروزی به‌دست آمده وچند برابر شده است.

حجت الاسلام صفر یوسف زاده در مراسم گرامیداشت حماسه خونین روستای نیارق اظهارداشت: در چهل سال گذشته توطئه ها و دشمنی های پیچیده ای علیه ما وجود داشته که هرکدام از آنها برای نابودی یک کشور و منطقه کافی است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ٤٠ سال مقاومت و همراه آن پیشرفت نیز کرده اس، گفت: فروپاشی و شکست هیمنه آمریکا از روز پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اتفاق افتاد.

امام جمعه نمین گفت: افق پیش روی ما تا ٥٠ سال آینده مشخص شده است. انقلاب اسلامی از تمام توطئه ها سربلند بیرون آمده و امروز قوی تر از هر زمان دیگری و با اقتدار ایستاده است.

به گزارش خبرنگار سبلان ما شعر خوانی ، مدیحه سرای و مداحی توسط شلعر انقلابی و حماسی کشور استاد کلامی زنجانی و مداح انقلابی کشور استاد محمد باقر منصوری از دیگر بخش های این مراسم بود.

گزارش و عکس مهدی همتی

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد