سرویس: اردبیل
کد خبر: 79678
|
12:51 - 1397/10/19
نسخه چاپی

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی دفتر نهاد رهبری دانشگاه های اردبیل؛

طرح «همسفر تا بهشت» در اردبیل اجرا می شود

طرح «همسفر تا بهشت» در اردبیل اجرا می شود
دبیر ستاد ازدواج دانشجویی دفتر نهاد رهبری دانشگاه های استان از اجرای دومین دوره طرح «همسفر تا بهشت» در اردبیل خبرداد و گفت: زوج‌های دانشجویی که در دوسال گذشته عقد خود را ثبت کرده‌اند می توانند تا پایان دی ماه با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

سید مجتبی حافظی دبیر ستاد ازدواج دانشجویی دفتر نهاد رهبری دانشگاه های استان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از اجرای طرح «همسفر تا بهشت» در دانشگاه های استان خبرداد و گفت: زوج‌های دانشجویی که در دوسال گذشته عقد خود را ثبت کرده‌اند تا پایان دی ماه می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانهEzdevaj.orgمراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون 117 زوج دانشجو از سراسر استان در این طرح ثبت نام کردند گفت: بخش مهم این طرح، دوره آموزشی است که در مرکز استان و مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

حافظی به اقامت زوج‌های دانشجو به مدت سه‌روز در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: این اقامت سه روزه در واقع هدیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به زوج های دانشجویی است که در طرح «همسفر تا بهشت» شرکت کرده اند.

وی به شرایط ثبت نام در طرح«همسفر تا بهشت» اشاره کرد و گفت: ملاک شرکت در طرح «همسفر تا بهشت» دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در زمان عقد است و تنها زوجینی که حداقل یک نفر از آن‌ها دانشجو بوده و تاریخ رسمی عقد در فاصله زمانی ۱ فروردین ۱۳۹۶ تا ۱ دی ۱۳۹۷ داشته باشند، مجوز ثبت‌نام در سامانه را خواهند داشت.

حافظی تصریح کرد: در مواردی که هر دو زوج دانشجو باشند، لازم است فقط یکی از آن‌ها به‌عنوان داوطلب اصلی در سامانه ثبت‌نام کند.

وی گفت: در صورت عدم وجود دفتر نهاد رهبری در دانشگاه محل تحصیل دانشجویان، زوجین می توانند به دفتر نهاد رهبری استان محل سکونت خود و یا رابط فرهنگی دفتر استانی در دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کرده و نسبت به تأیید مدارک خود اقدام کنند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در پایان سخنان خود تصریح کرد: اصل عقدنامه، اصل شناسنامه زوجین، اصل کارت ملی زوجین و اصل کارت دانشجویی از جمله مدارک مورد نیاز برای حضور در طرح است و دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها لازم است حداکثر یک هفته پس از دریافت مدارک زوجین، نسبت به تعیین تکلیف در خصوص تائید یا عدم تائید ثبت‌نام در سامانه اقدام لازم را مبذول دارند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد