کد خبر: 79683
|
08:09 - 1397/10/20
نسخه چاپی

فعال بودن سامانه بارشی در غرب کشور/پیش‌بینی برفی بودن جاده‌های کشور برای پنجشنبه

فعال بودن سامانه بارشی در غرب کشور/پیش‌بینی برفی بودن جاده‌های کشور برای پنجشنبه
براساس نقشه‌ها و مدل‌های پیش رو هواشناسی و همچنین پیش‌بینی کلی مطابق نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سامانه بارشی در غرب کشور فعال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،براساس نقشه‌ها و مدل‌های پیش رو هواشناسی و همچنین پیش‌بینی کلی مطابق نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری امروز سامانه بارشی در غرب کشور فعال است.

این سامانه دامنه‌های البرز غربی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران، بخش‌هایی از مرکز، غرب فارس، شمال بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و برخی مناطق یزد را در بر گرفت و موجب ابرناکی و بارش باران در این مناطق شد. همچنین این سامانه در مناطق سردسیر و کوهستانی باعث بارش برف شد.

امروز این بارش‌ها در نیمه غربی و مرکز سواحل مشاهده خواهد شد. طی همین مدت استان‌های شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و بخش‌هایی از خراسان رضوی بارش برف و باران را تجربه می‌کنند.

این سامانه بارشی از اواخر پنجشنبه از کشور خارج خواهد شد و روز جمعه برای غالب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

لازم به ذکر است طی امروز و فردا دامنه‌های جنوبی البرز برای استان‌های البرز، تهران، سمنان و برخی مناطق نیمه شرقی کشور همراه استان اردبیل شاهد وزش بادهای شدید خواهند بود.

خلیج فارس هم پنجشنبه و جمعه به همراه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شوند.

برای تهران امروز آسمانی نیمه ابری گاهش افزایش ابر و وزش باد و بارش باران و برف پیش‌بینی شد و بیشینه دما به ۱۳ درجه بالای صفر رسید. پیش‌بینی می‌شود فردا کمینه دمای تهران صبح در ایستگاه مهرآباد صفر باشد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد