سرویس: سبلان ما
کد خبر: 79709
|
16:49 - 1397/10/22
نسخه چاپی

نماینده مردم مشگین شهر:

رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مشکین افزایش یابد

رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مشکین افزایش یابد
نماینده مردم مشگین شهر گفت:تعداد رشته های آموزشی بویژه در مقطع کارشناسی ارشد افزایش نیابد این واحد دانشگاهی با مشکلات جدی روبرو خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،ولی ملکی ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر گفت: اگر تعداد رشته های آموزشی بویژه در مقطع کارشناسی ارشد افزایش نیابد این واحد دانشگاهی با مشکلات جدی روبرو خواهد شد.

وی افزود: البته کیفیت نباید فدای کمیت شود زیرا که ابتکار با کیفیت پائین آموزشی انجام نمی شود و کیفیت اگر فدای کمیت شود به جامعه خیانت کرده ایم.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مشگین شهر با بضاعت کم و مشکلات زیاد کار خود را شروع کرده و امروز در اوج قرار دارد.

ملکی افزود: زمانی نمی توانستیم یک نفر با مدرک دکترا برای ریاست واحد پیدا کنیم، خدا را شاکریم که امروز بیش از 90 نفر هیأت علمی و حق التدریس در این واحد دانشگاهی مشغول آموزش هستند.

دانشگاه مبدأ همه تحولات است

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، دانشگاه را مبدأ همه تحولات دانست.

 محمد تجلاییگفت: دانشگاه مبدأ همه تحولات است و باید این محیط مقدس را از نگاه های سیاسی دور نگه داریم و کاری کنیم که دانشگاه مسیر انقلاب را روشن کند.

وی افزود: در زمانی که غرب در مرحله انحطاط اخلاقی قرار دارد، دانشگاه و استادان در مرحله رسیدن به کمال اخلاقی و انسانی قرار دارند و دانشگاه های ما باید تبلور انسانیت و روح احکام اسلامی باشد.

تجلایی اظهار کرد: افتخار می کنیم که استادان، انسان را از عالم ناسوت به ملکوت رساندند همانطور که شهید مطهری می گوید «معلمی شغل نیست بلکه عشق است و ایثار و کار خدایی است».

  

 

رئیس کانون بسیج اساتید واحد مشگین شهر:ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی برای سرمایه گذاری بی نظیر است

رئیس کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر ظرفیت های این واحد دانشگاهی را بی نظیر توصیف کرد.

عزیز پورمهدی در جلسه تکریم و معارفه رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد مشگین شهر گفت: ظرفیت های گردشگری اقتصادی، فرهنگی و علمی در این واحد دانشگاهی در تراز اول کشوری قرار دارد ولی از این ظرفیت ها خوب استفاده نکرده ایم.

وی توجه ویژه به دانشگاه آزاد را خواستار شد و افزود: تفاوتی که دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه های دیگر دارد رقابت ناعادلانه است که وجود دارد زیرا که دانشگاه های دولتی با پشتوانه مالی حمایت می شوند ولی دانشگاه آزاد اسلامی برای ادامه حیات نیاز به تلاش و فعالیت دو چندان دارد.

وی سرمایه نیروی انسانی را مهم یاد کرد و گفت :استادان و کارکنان در این واحد دانشگاهی تشنه خدمت هستند ولی نباید مشکلات معیشتی امید آن ها را از بین ببرد.

فرماندار شهرستان مشگین شهر هم به همکاری همه دستگاه های اجرایی با دانشگاه آزاد اسلامی جهت توسعه همه جانبه تاکید کرد.

اکبر صمدی گفت : توسعه و گسترش علمی و فرهنگی در کنار رونق اقتصادی با گسترش دانشگاه ها به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی گره خورده است.

وی یاد و نام شهدای کربلای 5 و 4 و مرحوم هاشمی رفسنجانی را گرامی داشت.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد