سرویس: اجتماعی
کد خبر: 79724
|
22:22 - 1397/10/23
نسخه چاپی

فرمانده پدافند هوایی شمالغرب کشور؛

تامین امنیت ۷۰۰ پرواز در آسمان شمالغرب کشور

تامین امنیت ۷۰۰ پرواز در آسمان شمالغرب کشور
فرمانده پدافند هوایی شمالغرب گفت: براساس آمارها به طور متوسط روزانه ۷۰۰ سورت پرواز در آسمال شمالغرب کشور انجام می‌شود که ما توانسته‌ایم به طور کامل امنیت این پروازها را تامین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، امیرعباس عظیمی عصر امروز در نشست با فرماندار شهرستان گرمی اظهار داشت: براساس آمارها به طور متوسط روزانه 700 سورت پرواز در آسمال شمالغرب کشور انجام می‌شود که ما توانسته‌ایم به طور کامل امنیت این پروازها را تامین کنیم.

وی آسمان ایران را جزو امن‌ترین آسمان در منطقه غرب آسیا براساس اعلام سازمان بین‌المللی هوانوردی دانست و بیان کرد: وظیفه پدافند هوایی تامین امنیت پروازها بوده که برای تحقق این مهم تلاش همه‌جانبه‌ای انجام می‌شود.

فرمانده پدافند هوایی شمالغرب گفت: در راستای تامین و کنترل امنیت پروازها ما آنها را به طور کامل رصد کرده و تلاش می‌کنیم به طور شایسته امنیت این پروازها را فراهم آوریم.

عظیمی با اشاره به فعالیت یکی از ایستگاه‌های فعال مربوط به رادار در شهرستان گرمی تصریح کرد: رصد دقیق پرواز پهبادها در کشورهای همجوار  از جمله ویژگی‌های این ایستگاه در گرمی است تا از این طریق اجازه کوچکترین حرکت غیرمجاز به آنها را در مناطق مرزی ندهیم.

فرمانده پدافند هوایی شمالغرب افزود: فراهم کردن امن‌ترین و مطلوب‌ترین پروازهای داخلی و خارجی اعلام‌شده از سوی مجموعه‌های فعال در این زمینه از مهمترین برنامه‌ها بوده و در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های لازم اقدامات اساسی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد